Ο Mythos και η BBDO συνεχίζουν να βλέπουν τον κόσμο ως έναν τόπο γεμάτο ευκαιρίες για περισσότερο αυθορμητισμό, χαρά και διασκέδαση, ακόμη κι όταν τα πράγματα δεν είναι τέλεια. Με τη φράση «Τίποτα πιο μυθικό απ’ το πραγματικό», η νέα καμπάνια του Μύθου αναδεικνύει την αληθινή ζωή, χωρίς εξιδανικευμένες εικόνες ή ψεύτικες προσδοκίες.

Μέσα από μία άμεση προσέγγιση, φυσικά σκηνικά και πλάνα που ξαφνιάζουν με το χιούμορ και την αλήθεια τους, το νέο τηλεοπτικό spot του Μύθου αποδομεί τις τέλειες εικόνες που προβάλλονται συχνά στα social media και απαντά με ένα απελευθερωτικό «Ε ΚΑΙ;» σε όσα δεν πάνε όπως «θα έπρεπε» – από το ιδανικό ραντεβού μέχρι…το απόλυτο Σαββατόβραδο.

Εμπνευσμένη από την αυθεντικότητα του brand και την καθημερινότητα της νέας γενιάς, που αντιμετωπίζει την όποια κατάσταση με δημιουργικότητα και χιούμορ, η καμπάνια μας λέει «Δεν είναι τέλειο; Ε ΚΑΙ; Τουλάχιστον είναι αληθινό.».

Στο τηλεοπτικό spot της καμπάνιας «Ε ΚΑΙ;» τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Daniel Bolda, η παραγωγή είναι της Bright Shoe και η επιμέλεια ήχου/ μουσικής έγινε από τη Musou.

Με μία αισθητική που συνδυάζει τον ρεαλισμό με το χιούμορ, ο Mythos μας υπενθυμίζει πως η ζωή δεν χρειάζεται να είναι τέλεια για να είναι απολαυστική. Άλλωστε, οι πιο αυθεντικές στιγμές- αυτές που τελικά μένουν- είναι συχνά οι πιο αυθόρμητες. Και κάπου εκεί, ανάμεσα στο «αναμενόμενο» και το «απρόβλεπτο», βρίσκεται το πραγματικά… μυθικό!

Leave a Reply

Your email address will not be published.