Η Wolt παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια “Wolt+ weeks”, προσκαλώντας τους καταναλωτές να γνωρίσουν τα οφέλη και τα προνόμια της συνδρομητικής της υπηρεσίας Wolt+.
Έτσι, από τις 20 Ιανουαρίου έως τις 9 Φεβρουαρίου, οι συνδρομητές του Wolt+ θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν μοναδικές εκπτώσεις έως και 50% σε συνεργαζόμενα καταστήματα εστίασης και λιανικής, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα.
Συγκεκριμένα, στην καμπάνια συμμετέχουν μεταξύ άλλων και δημοφιλείς αλυσίδες, όπως τα Starbucks και τα McDonald’s, ενώ το Wolt Market και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ “Μασούτης” προσφέρουν σημαντικές εκπτώσεις, καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών με ποιοτικά προϊόντα και πλούσια ποικιλία.
Μέσα από αποκλειστικές προσφορές, η πλατφόρμα έρχεται να αναβαθμίσει την καθημερινότητα των χρηστών μέσα από τη συνδρομητική υπηρεσία Wolt+, καθιστώντας τις αγορές τους πιο εύκολες, οικονομικές και γρήγορες. Με κόστος μόλις 3,99€ το μήνα, ή με το προνομιακό 35,88€ για ετήσια συνδρομή, η υπηρεσία προσφέρει μία σειρά από πλεονεκτήματα, μεταξύ των οποίων είναι τα εξής:
- Μηδενικά έξοδα διανομής για παραγγελίες από καταστήματα σε ακτίνα έως 4 χιλιόμετρα
- 10% έκπτωση σε όλες τις παραγγελίες παραλαβής
- Αποκλειστική πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις
- Δωρεάν δοκιμή 30 ημερών
Η Βασιλεία Καραντζά, Regional Head of Strategy & Planning της Wolt δήλωσε σχετικά: «Με τη νέα μας καμπάνια “Wolt+ weeks” που θα είναι προσβάσιμη για τους συνδρομητές του Wolt+, επιδιώκουμε να κάνουμε την καθημερινότητα των χρηστών μας πιο απλή και οικονομική. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές και μοναδικές προσφορές, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει με τους χρήστες μας. Η δέσμευσή μας παραμένει σταθερή: να βρίσκουμε τρόπους να φέρνουμε την τεχνολογία και την εξυπηρέτηση πιο κοντά στον καταναλωτή, κάνοντας τις αγορές του πιο εύκολες από ποτέ».
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;
Leave a Reply