Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έκδοση των Focus on Tech Life Tips της Focus Bari, που παρακολουθεί τη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία από το 1995, δύο στους τρεις Έλληνες παραδέχονται ότι περνούν χρόνο άσκοπα στα social media.

Αναλυτικά η έρευνα έδειξε:

Χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα

  • 96% των Ελλήνων είναι χρήστες του διαδικτύου, έχοντας χρησιμοποιήσει το internet τις τελευταίες 30 ημέρες.
  • 79% των ατόμων ηλικίας 65+ είναι καθημερινοί χρήστες του διαδικτύου.

Προτίμηση Mobile Internet

  • Το 92% του ελληνικού κοινού επιλέγει το mobile internet ανεξαρτήτως συχνότητας, ενώ το 88% περιηγείται μέσω κινητού σε καθημερινή βάση.
  • Σχεδόν καθολική είναι η σύνδεση μέσω κινητού στις ηλικίες 13-54, με μόλις το 5% του πληθυσμού να μην έχει smartphone.

Χρήση Κοινωνικών Δικτύων

  • Πάνω από 8 στους 10 (84%) των ηλικιωμένων είναι ενεργοί χρήστες κοινωνικών δικτύων.
  • Το 63% δηλώνει ότι πολλές φορές χαζεύει άσκοπα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με μεγαλύτερη συχνότητα στις γυναίκες και στις ηλικίες 25-34.

Ηλεκτρονικό Εμπόριο

  • Το 70% του ελληνικού κοινού έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά τους τελευταίους έξι μήνες.
  • Το πιο ενεργό κοινό του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι ηλικίες 25-34 ετών με 89%, ενώ μόλις το 19% των ατόμων ηλικίας 13-54 δεν έχει πραγματοποιήσει καμία διαδικτυακή αγορά τους τελευταίους έξι μήνες.

Απόψεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη

  • 55% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι το επόμενο βήμα στην εξέλιξη.
  • 69% θεωρεί ότι πρέπει να προσέξουμε ώστε η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης να μην ξεφύγει από τον έλεγχό μας.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων CATI σε αντιπροσωπευτικό πανελλαδικό δείγμα 10,000 ατόμων, καλύπτοντας τον πληθυσμό της χώρας από 13 έως 74 ετών.