Την υψηλότερη διάκριση απέσπασε η εκπαιδευτική πλατφόρμα LOréal Dermatological Beauty Academy, κερδίζοντας την πρώτη θέση και Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best B2B Customer Experience στα υψηλού κύρους Ευρωπαϊκά βραβεία European Customer Experience (ECXA) Awards 2024.

Το σημαντικό αυτό επίτευγμα αναγνωρίζει τη συστηματική προσπάθεια που εδώ και 4 χρόνια έχει καταβάλλει το Τμήμα Εκπαίδευσης της L’Oréal Dermatological Beauty, προς τη συνεπή και συνεχή εστίαση στο Φαρμακείο και τους επαγγελματίες υγείας, προσφέροντας πολύτιμη και ποιοτική γνώση για τη διαρκή τους εξέλιξη.

Η μεγάλη αυτή διάκριση και επιτυχία, είναι αποτέλεσμα και της συνεργασίας με την ομάδα της Dollphin, οι οποίοι σχεδίασαν και υλοποίησαν την εκπαιδευτική πλατφόρμα LOréal Dermatological Beauty Academy, απαντώντας στις σύγχρονες και μεταβαλλόμενες ανάγκες του χώρου του Φαρμακείου.

Οι συμμετέχουσες 26 καταξιωμένες εταιρίες από όλη την Ευρώπη αποτέλεσαν τους φιναλίστ της φετινής ECXA και διαγωνίστηκαν σε 15 κατηγορίες, οι οποίες κρίθηκαν από 40 κριτές. Η διάκριση για την εκπαιδευτική πλατφόρμα LOréal Dermatological Beauty Academy είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς στη διαδικασία αξιολόγησης συμμετείχαν καθιερωμένες εταιρείες στον τομέα του Customer Experience (CX).

Τα ECXA διοργανώνονται από την Awards International, μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 2008 και απονείμει τα βραβεία CX σε 4 ηπείρους.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.