Η The Hershey Company εκμεταλλεύεται τη δύναμη της ψηφιακής εκτύπωσης για να μετατρέψει την εμβληματική συσκευασία σοκολάτας της σε μια γιορτή για τις γυναίκες. Η καμπάνια #HerShe, η οποία βρίσκεται τώρα στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας της, και συμπίπτει με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, χρησιμοποιεί τη συσκευασία της σοκολάτας γάλακτος της Hershey για να προωθήσει και να τιμήσει τα γυναικεία ταλέντα σε όλο τον κόσμο.
Ξεκινώντας για πρώτη φορά την καμπάνια το 2020, η Hershey συνεργάστηκε με την HP Indigo και χρησιμοποίησε ένα εξαιρετικά παραγωγικό, οικονομικά αποδοτικό τρόπο εκτύπωσης, το HP Indigo 20000, από την βραζιλιάνικη εταιρεία παροχής υπηρεσιών εκτύπωσης Camargo Cia de Embalagens Ltda, για να δημιουργήσει 320.000 περιορισμένες μπάρες σοκολάτας #HerShe.
Η εκστρατεία, η οποία παρουσίαζε έργα τέχνης για να γιορτάσει το ταλέντο γυναικών μουσικών, εικονογράφων, φωτογράφων και ποιητών σε όλη τη Βραζιλία, γνώρισε τεράστια επιτυχία. Στη Βραζιλία, η παράλληλη καμπάνια στα social media έφτασε κοντά στα 2 δισεκατομμύρια εμφανίσεις.
Η The Hershey Company εκμεταλλεύεται τη δύναμη της ψηφιακής εκτύπωσης για να μετατρέψει την εμβληματική συσκευασία σοκολάτας της σε μια γιορτή για τις γυναίκες. Η καμπάνια #HerShe, η οποία βρίσκεται τώρα στον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας της, και συμπίπτει με την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, χρησιμοποιεί τη συσκευασία της σοκολάτας γάλακτος της Hershey για να προωθήσει και να τιμήσει τα γυναικεία ταλέντα σε όλο τον κόσμο.
Ξεκινώντας για πρώτη φορά την καμπάνια το 2020, η Hershey συνεργάστηκε με την HP Indigo και χρησιμοποίησε ένα εξαιρετικά παραγωγικό, οικονομικά αποδοτικό τρόπο εκτύπωσης, το HP Indigo 20000, από την βραζιλιάνικη εταιρεία παροχής υπηρεσιών εκτύπωσης Camargo Cia de Embalagens Ltda, για να δημιουργήσει 320.000 περιορισμένες μπάρες σοκολάτας #HerShe.
Η εκστρατεία, η οποία παρουσίαζε έργα τέχνης για να γιορτάσει το ταλέντο γυναικών μουσικών, εικονογράφων, φωτογράφων και ποιητών σε όλη τη Βραζιλία, γνώρισε τεράστια επιτυχία. Στη Βραζιλία, η παράλληλη καμπάνια στα social media έφτασε κοντά στα 2 δισεκατομμύρια εμφανίσεις.
Διαβάστε επίσης:
Το BEN’S ORIGINAL προσφέρει σε όλους μία θέση στο τραπέζι | Thats Life. Life as it is!
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.