Η Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης, που τιμάται κάθε χρόνο στις 18 Οκτωβρίου, αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για να εστιάσουμε σε ένα θέμα που αφορά εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως. Ουσιαστικά αναφερόμαστε στην Εμμηνόπαυση, η οποία σηματοδοτεί μια νέα φάση στη ζωή της γυναίκας- μια φάση που συχνά συνοδεύεται από αλλαγές στο σώμα, στην ψυχολογία και τη διάθεση με αποτέλεσμα να επηρεάζεται βαθιά η καθημερινότητα των γυναικών. Στόχος της Παγκόσμιας Ημέρας Εμμηνόπαυσης είναι η ενδυνάμωση των γυναικών, η κατανόηση των συμπτωμάτων στον οργανισμό και την επιδερμίδα και η αντιμετώπισή τους.
Συμπτώματα, όπως εξάψεις, διαταραχές του ύπνου, αλλαγές στη διάθεση, μπορούν να κυριαρχήσουν. Η επίδραση στην ψυχολογία των γυναικών αξίζει την προσοχή μας, καθώς πολλές γυναίκες αντιμετωπίζουν άγχος και απώλεια αυτοπεποίθησης. Η έλλειψη πληροφόρησης εμποδίζει συχνά τις γυναίκες να αντιμετωπίσουν αυτές τις αλλαγές. με αισιοδοξία και τόλμη. Οι αλλαγές αυτές έχουν, επίσης, ορατές επιπτώσεις στην επιδερμίδα, η οποία χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή.
Η Vichy, ως κυρίαρχη μάρκα στην αντιγήρανση και στη δερματολογική φροντίδα, που την εμπιστεύονται πάνω από 70.000 δερματολόγοι παγκοσμίως, έχει δεσμευτεί να στέκεται στο πλευρό των γυναικών κάθε ημέρα και όχι μόνο την συγκεκριμένη. Στόχος της είναι να συνεχίζει να στηρίζει τις γυναίκες, ώστε να διανύουν αυτή τη νέα περίοδο με αυτοπεποίθηση, αυτοεκτίμηση και αγάπη για τον εαυτό τους, ξεπερνώντας τα στερεότυπα. Η σειρά φροντίδας Neovadiol, η No1 σε πωλήσεις αντιγηραντική περιποίηση στα φαρμακεία σε Ελλάδα και Ευρώπη, έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει τις ειδικές ανάγκες της επιδερμίδας κατά την εμμηνόπαυση, ώστε να ενισχυθεί η θρέψη, η ελαστικότητα και η απώλεια πυκνότητας της επιδερμίδας. Οι κρέμες περιποίησης από τη σειρά Neovadiol, με την καινοτόμο σύνθεσή τους, θα προσφέρουν αναπλήρωση των λιπιδίων, σύσφιξη και θα επαναφέρουν την ζωντάνια και τη λάμψη της επιδερμίδας του προσώπου.
Με το δυναμικό μήνυμα «Δεν είμαστε μόνες, έχουμε τον ειδικό» της ομώνυμης καμπάνιας Vichy με πρωταγωνίστριες δύο καταξιωμένες και άκρως δυναμικές γυναίκες, τη Μαρία Καβογιάννη και την Εβελίνα Παπούλια, προτρέπει τις γυναίκες να αγκαλιάσουν τον εαυτό τους, να φροντίσουν την επιδερμίδα τους και να αναγνωρίσουν ότι η ομορφιά και η αυτοπεποίθηση δεν έχουν ηλικία. Η καμπάνια σκοπεύει να ενθαρρύνει τις γυναίκες να μιλήσουν ανοιχτά για την εμπειρία τους και να ξανά ορίσουν το πώς βιώνουν την εμμηνόπαυση και τις ορμονικές αλλαγές που τη συνοδεύουν.
Η Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης αποτελεί μια ευκαιρία για να γιορτάσουμε τη δύναμη, και την ομορφιά των γυναικών, ανεξάρτητα από την ηλικία. Η Vichy ενθαρρύνει τις γυναίκες να αγκαλιάσουν αυτή τη νέα φάση της ζωής τους και να ζητήσουν βοήθεια όποτε την χρειάζονται. Η φροντίδα της επιδερμίδας είναι ένα σημαντικό βήμα σε αυτή την διαδικασία, ενώ η συζήτηση με επαγγελματίες υγείας και η υποστήριξη από το κοινωνικό περιβάλλον είναι απαραίτητες για μια ομαλή μετάβαση.
Ας γίνουμε οι πρωταγωνίστριες της δικής μας ιστορίας, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητά μας σε κάθε βήμα!
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;