Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp., ανακοινώνει το TOMMYNOW το οποίο παρουσιάζει τη συλλογή TommyXZendaya, έναν εορτασμό της συνεργατικότητας, της πολυμορφίας και της ενδυνάμωσης στο χώρο της μόδας. Μετά από πέντε σεζόν σε παγκόσμια περιοδεία, το εμπειρικό runaway event επιστρέφει στην εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης για να παρουσιάσει τη συλλογή TommyXZendaya για το Φθινόπωρο 2019, σχεδιασμένη από τον Tommy Hilfiger και την Αμερικανίδα ηθοποιό Zendaya.
Το in-season TOMMYNOW runway show συνεχίζει να φέρνει το πνεύμα του brand σε επαφή με τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Από το φθινόπωρο του 2016, το σόου ταξίδεψε σε πόλεις της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Ασίας, και σε κάθε στάση του η TOMMY HILFIGER εμπνεόταν από την αισιόδοξη και νεανική ενέργεια των τοπικών ακροατηρίων. Το TOMMYNOW που παρουσίασε την TommyXZendaya συλλογή για το Φθινόπωρο 2019 πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου στο Apollo Theater στο Χάρλεμ της Νέας Υόρκης με την παρουσία μερικών από τους πιο iconic entertainers του κόσμου.
COLLECTION STATEMENT
ΤΟ TOMMYNOW ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ TOMMYXZENDAYA
To TOMMYNOW ταξίδεψε στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης για να κάνει πρεμιέρα η δεύτερη συλλογή TommyXZendaya για το Φθινόπωρο 2019 σχεδιασμένη από τον Tommy Hilfiger και την Αμερικανίδα ηθοποιό Zendaya. Το σόου είναι ένας εορτασμός της ενδυνάμωσης στο χώρο της μόδας και της μοναδικότητας, της πολυμορφίας και της αυτοπεποίθησης, και έλαβε χώρα στο iconic Apollo Theater στο Χάρλεμ, με το πνεύμα των θρύλων της μουσικής και των κορυφαίων entertainers να βρίσκονται σε κάθε γωνιά του θεάτρου.
Το καθοριστικό power dressing των ’70s και ‘80s επαναπροσδιορίζεται με μία έντονη και μοντέρνα οπτική. Το sartorial tailoring και το scarf dressing ξεχωρίζουν μέσα από σοφιστικέ αστερισμούς και κομψά animal μοτίβα. Το Signature houndstooth καρό και τα polka dot prints σε απρόσμενες αναλογίες προσδίδουν μία μοναδική ερμηνεία στις maxi φούστες και στα wrap φορέματα. Ζεστοί μπορντό τόνοι συνδυασμένοι με μεταλλικά χρώματα και μονοχρωματικές παλέτες δίνουν μία φρέσκια διάσταση. Στη συλλογή εντάσσονται πολυτελή υφάσματα, όπως κρεμ δερμάτινα και faux γούνες, πλούσια βελούδα αλλά και premium ποιότητας denim.
Η συλλογή για το Φθινόπωρο 2019 γιορτάζει τα icons του παρελθόντος με ένα σύγχρονο twist με σκοπό την δημιουργία μίας συλλογής για το αύριο. Έχοντας στην καρδιά της, δυναμικές γυναίκες που εμπνέουν, κλασικές σιλουέτες που ανασχηματίζονται επαναπροσδιορίζοντας έτσι τη νέα εποχή.
THE CAST
Εμπνευσμένη από τη δεκαετία του ’70 στη Νέα Υόρκη, το cast συνέχισε να γιορτάζει και να παρουσιάζει με υπερηφάνεια μοντέλα με μεγάλη ποικιλία ως προς την ιστορία, το μέγεθος, την ηλικία, την έκφραση φύλου και την εθνικότητα.
Το cast των μοντέλων περιελάβανε την Winnie Harlow, την Yasmin Wijnaldum και την Sara Sampaio, που είναι μέρος των Tommy Hilfiger shows και της ιστορίας του brand για πάνω από 10 χρόνια. Μαζί τους ήταν οι: Ashley Graham, Candice Swanepoel, Alek Wek, Soojoo Park, Halima Aden, Leomie Anderson, Yasmin Warsame, καθώς και ένα νέο κύμα ταλέντων, όπως η Aaliyah Hydes, η Abby Champion, ο Babacar N’Doye, και η Indira Scott.
TO TOMMYNOW ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ TOMMYXZENDAYA
Πάνω από 900 καλεσμένοι περιλαμβανομένων ΜΜΕ, byers, VIP, influencers και καταναλωτές, απόλαυσαν ένα high-energy σόου με απροσδόκητες εμπειρίες μόδας. Η iconic μαρκίζα του Apollo Theater ξαναζωντάνεψε και οι καλεσμένοι έμπαιναν στον κόσμο του TOMMYNOW για την παρουσίαση της TommyXZendaya συλλογής μέσα από μία εσωτερική σήραγγα όπου αναγεννούσε την ιστορία του Apollo Theater. Η εγκατάσταση πρόβαλε digital περιεχόμενο και φωτογραφίες επιμελημένες από τον Nichelle Gainer, πολιτιστικό ιστορικό και συγγραφέα του Vintage Black Glamour που γιορτάζει την iconic μουσική σκηνή του Χάρλεμ από τα ‘30s έως τα ‘80s.
Οι καλεσμένοι βρίσκονταν στον εξωτερικό χώρο της πασαρέλας, γύρω από το περιβάλλον του Apollo Theatre. Ο χώρος ήταν διακοσμημένος με ένα κινηματογραφικό, 70’s Harlem twist, όπου κλασικά αμερικανικά αυτοκίνητα, βελούδινοι καναπέδες σε μπορντό αποχρώσεις και ξύλινες καρέκλες όλα φωτισμένα με vintage προβολείς, θύμιζαν εκείνη την εποχή. Στο merch stand, οι φαν αγόραζαν τα festival inspired TommyXApolloXZendaya T-shirts, που ήταν σχεδιασμένα αποκλειστικά για το TOMMYNOW, με όλα τα έσοδα να δίνονται στο θέατρο Apollo. Όταν τα μοντέλα ανέβηκαν στη πασαρέλα, η ‘70s και early ‘80s funk μουσική γιορτάστηκε με live performances με πάνω από 20 καλλιτέχνες από το Vy Higginsen’s Harlem-based performance training center και το Mama Foundation for the Arts.
Ως μέρος της δέσμευσης της Tommy Hilfiger να δημιουργεί συναρπαστικές εμπειρίες, οι φαν περιηγήθηκαν και είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν την TommyXZendaya συλλογή -λίγο πριν το λανσάρισμά της- μέσα σε ένα experience bus έξω από το Apollo Theatre. Καλλιτέχνες σκίτσαραν τους καλεσμένους σε power πόζες και έτσι μπόρεσαν να γίνουν μέρος της TommyXZendaya καμπάνιας για το Φθινόπωρο 2019. Το λεωφορείο θα βρίσκεται στο Win Lot (East Houston & Lafayette Street) την Παρασκευή 13 και το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, ώστε περισσότεροι καταναλωτές να μπορέσουν να περιηγηθούν και να αγοράσουν τη συλλογή. Το design του λεωφορείου γιορτάζει την έμπνευση της συλλογής, με το εσωτερικό και το εξωτερικό του να είναι διακοσμημένα σε ζεστούς μπορντό τόνους, με το λογότυπο “TZH” αλλά και snake-skin εμπνευσμένα prints.
INNOVATION INCUBATOR
Το TOMMYNOW συνεχίζει να λειτουργεί ως μία πηγή καινοτομίας ώστε να προσφέρει εμπνευσμένα και μοναδικά activations στο κοινό τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και παγκοσμίως. Αυτή τη σεζόν, ο Tommy Hilfiger εισήγαγε μια εμπειρία ηλεκτρονικού εμπορίου εικονικής πραγματικότητας (V.R.), εκμηδενίζοντας την ανάγκη headset. Με στόχο την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας μέσω της V.R. τεχνολογίας, είναι η πρώτη φορά στη βιομηχανία της μόδας που μια τέτοιου τύπου web-based V.R. εμπειρία εισάγεται σε τέτοια κλίμακα. Η λειτουργικότητα του V.R. ήταν διαθέσιμη μέσω του tommy.com σε desktop και mobile λειτουργία και παρείχε σε όλο τον κόσμο απεριόριστη πρόσβαση στο TOMMYNOW σόου στο Apollo Theater. Οι χρήστες μπορούσαν να επισκεφθούν το εικονικό pop up store, να περιηγηθoύν στο backstage και να αγοράσουν τα look που φοράνε τα μοντέλα. Οι shoppable ετικέτες που βρίσκονταν πάνω στα προϊόντα, έκαναν link στο product lay-down και κατηύθυναν τον καταναλωτή στο τοπικό e-commerce περιβάλλον για την αγορά των προϊόντων. Κάμερες 360 μοιρών τοποθετημένες στις V.R. θέσεις στο Apollo Theater μετέδωσαν live feeds. Αυτή η δυνατότητα «άνοιξε» ένα παράθυρο σε πραγματικό χρόνο στον κόσμο του TOMMYNOW, για όλο το βράδυ, από σημεία όπως το κόκκινο χαλί, το backstage και το front row. Η V.R. εμπειρία θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου.