H εταιρεία καλωσορίζει τη Σαρακοστή με ποιότητα, παράδοση και περισσότερες από 120 νηστίσιμες επιλογές, συνδυάζοντας αυθεντικές γεύσεις με καινοτόμες προτάσεις.
Η Lidl Ελλάς, αφοσιωμένη στην αποστολή της να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, παρουσιάζει τη φετινή της καμπάνια για τη Σαρακοστή, δίνοντας έμφαση στην ποικιλία, την καινοτομία και τη γευστική παράδοση.
Με περισσότερες από 120 νηστίσιμες γεύσεις στη σειρά προϊόντων «ΝΗΣΤΙΣΙΜΑ», η Lidl Ελλάς δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν από αγαπημένες παραδοσιακές γεύσεις αλλά και πρωτότυπες σύγχρονες δημιουργίες. Στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει κάθε διατροφική ανάγκη αυτής της περιόδου, με έμφαση στην ποιότητα, την γευστική απόλαυση και τις καινοτόμες προτάσεις.
Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς αποτυπώνει τη χαρά της Σαρακοστής μέσα από ένα δυναμικό τηλεοπτικό σποτ. Με γρήγορο μοντάζ, ζωντανά χρώματα και «χορταστικές» εικόνες, αναδεικνύεται η ποικιλία των νηστίσιμων επιλογών και η δημιουργικότητα που μπορεί να έχει κάθε τραπέζι.
Η Lidl Ελλάς παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην ικανοποίηση των καταναλωτών της, προσφέροντας επιλογές που συνδυάζουν την παράδοση με τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις.
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;
Leave a Reply