Mία από τις αντρικές μπλούζες της νέας χειμωνιάτικης κολεξιόν αναγκάστηκαν να αποσύρουν τα H&M σε ολόκληρο τον κόσμο μετά τον χαμό που δημιουργήθηκε από τα άπειρα αρνητικά σχόλια φιλόζωων καταναλωτών, μόλις διάβασαν το μήνυμα που ήταν γραμμένο πάνω της.
Ολη η ιστορία ξεκίνησε από ένα κατάστημα στη Τζόρτζια των Ηνωμένων Πολιτειών όπου η συγκεκριμένη, πορτοκαλί μπλούζα εντοπίστηκε για πρώτη φορά με το μότο «Dogfight in Random Alley».
Από εκείνη την στιγμή οι αντιδράσεις ήταν καταιγιστικές με τους καταναλωτές να διαμαρτύρονται για το επικίνδυνο μήνυμα, το οποίο προωθεί τις κυνομαχίες, δηλαδή τους αγώνες όπου δύο σκυλάκια μάχονται το ένα το άλλο και πολλές φορές τραυματίζονται θανάσιμα.
Πρόκειται για μία πράξη καθ’ όλα απαράδεκτη και ανεπίτρεπτη με τις φιλοζωικές οργανώσεις να έχουν κάνει μεγάλες προσπάθειες για την οριστική εξάλειψη της. Συνεπώς η κυκλοφορία των H&M εξόργισε ένα σημαντικό μέρος του αγοραστικού κοινού, το οποίο με καμπάνια διαμαρτυρίας απαίτησε από την διάσημη εταιρεία ένδυσης να αποσύρει το επίμαχο φούτερ από τα ράφια.
Την συγκεκριμένη καμπάνια υπέγραψαν πάνω από 45.000 άνθρωποι, αναγκάζοντας τελικά το H&M να παραδεχθεί το πόσο επιπόλαιη και λάθος ήταν η συγκεκριμένη κυκλοφορία και να αποσύρει από παντού το πορτοκαλί φούτερ.
«Είμαστε βαθιά απογοητευμένοι που τα H&M επέτρεψαν εξ αρχής την κυκλοφορία ενός ρούχου με τόσο βάναυσο, βίαιο και επικίνδυνο μήνυμα», δήλωσε η Πρόεδρος της PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) Tracy Reiman, κατακεραυνώνοντας την εταιρία ακόμα και μετά την απόσυρση του προϊόντος.