Είναι και αυτή η κατηγορία ανθρώπων που δυσκολεύεται να αντιμετωπίσει κατά πρόσωπο τον άλλον όταν θέλει να δώσει ένα τέλος στη σχέση που έχει μαζί του.
Αυτοί οι άνθρωποι -που δικαιολογώ μόνο σε περίπτωση σχέσης από απόστασης ή όταν ο άλλος είναι βδέλλα και δεν πιάνει το μήνυμα με την πρώτη, δεύτερη…δέκατη απόπειρα χωρισμού- είχαν μέχρι τώρα το απρόσωπο μήνυμα στο κινητό ως κύρια μέθοδο χωρισμού.
Πλέον, η τεχνολογία και το μάρκετινγκ τους δίνει άλλο ένα εργαλείο με την ονομασία The Breakup Shop (Το κατάστημα του χωρισμού). Πρόκειται για ένα site που δίνει τη δυνατότητα του στον χρήστη του να επιλέξει τον τρόπο χωρισμού από τις επιλογές που διαθέτει η εν λόγω πλατφόρμα, και το The Breakup Shop αναλαμβάνει να την εκτελέσει.
Οι επιλογές…χωρισμού είναι αρκετές: Τηλεφώνημα που θα αναλάβει να κάνει ένας εκπρόσωπος του The Breakup Shop στον μελλοντικό πρώην αγαπημένος σας στην τιμή των 29 δολαρίων. Ε-mail ή sms χωρισμού, αλλά και παραδοσιακή επιστολή χωρισμού, στάνταρ φόρμα ή προσωποποιημένη (πληρώνετε 10 δολάρια παραπάνω για αυτή).
Το The Breakup Shop αντιμετωπίζει ολιστικά το ζήτημα του χωρισμού γι’αυτό και μέσω της πλατφόρμας του υπάρχει η δυνατότητα αποστολής δώρων στους πρώην αγαπημένους (στο χωριό μου το λένε “χρυσώνω το χάπι”). Οι επιλογές περιλαμβάνουν την ταινία “Το Ημερολόγιο” σε Blu-Ray, συνδρομή στο κανάλι Netflix, video-games, αλλά και ένα σετ δύο ποτηριών κρασιού (σαν να λέμε φροντίζω για την επόμενη σχέση σου…)
Το εν λόγω site δικαιολογεί την “ύπαρξη” του δηλώνοντας στην About Us σελίδα του “Το The Breakup Shop πιστεύει πως σε όλους αξίζει να είναι single. Αφήστε μας να χειριστούμε τη ‘βρώμικη’ δουλειά του χωρισμού για εσάς…Όλα μας τα προϊόντα έχουν σχεδιαστεί για να σας προσφέρουν γαλήνη όταν τελειώνετε μια σχέση, να περιορίσουν την άβολη κατάσταση και να ενισχύουν την πιθανότητα μιας μακροχρόνιας φιλίας. Πρόσφατα χωρισμένος; Είστε πλέον”.
Όσο και αν θαυμάζω την πρωτοτυπία της συγκεκριμένης επιχειρηματικής ιδέας με τρόμο διαπιστώνω πως πρόκειται για έναν ακόμα τρόπο να βιώσουμε όσο πιο μη συναισθηματικά μπορούμε τις διαπροσωπικές σχέσεις, με όλα τα καλά και τα κακά τους, γιατί και τα δεύτερα κάτι έχουν να μας μάθουν…
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!