Η Παγκόσμια Μελέτη Ομορφιάς του Dove αποκαλύπτει πως οι ίδιες οι γυναίκες εμποδίζουν τον εαυτό τους από την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων τους.
Περισσότερες από 672 εκατομμύρια γυναίκες παγκοσμίως, εμποδίζουν τον εαυτό τους να επιτύχουν την αξιοποίηση της ομορφιάς που έχουν. Ένα από τα βασικά εμπόδια για τις γυναίκες αυτές είναι πως όσον αφορά το πώς φαίνονται, είναι ο χειρότερος κριτής της ομορφιά τους. Το Dove, η παγκόσμια μάρκα ομορφιάς, πιστεύει πως η ομορφιά θα πρέπει να είναι μια πηγή αυτοπεποίθησης, όχι άγχους, και δεσμεύεται να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες και τα κορίτσια να αναπτύξουν την πλήρη δυναμική τους φροντίζοντας τον εαυτό τους και η μια την άλλη.
Η δύναμη της κριτικής της εσωτερικής ομορφιάς
Για την καλύτερη κατανόηση της σχέσης των γυναικών με την ομορφιά, η μάρκα αποκαλύπτει τη μεγαλύτερη έως σήμερα παγκόσμια μελέτη που έγινε σε 20 χώρες, «Η πραγματική αλήθεια για την ομορφιά: Επανεξετάζεται». Η έρευνα έδειξε ότι η πλειοψηφία των γυναικών παγκοσμίως παραδέχεται πως αισθάνεται πίεση στο να είναι όμορφη (59 %), με το 32% να παραδέχεται πως η μεγαλύτερη πηγή πίεσης για την ομορφιά είναι αυτή που οι ίδιες ασκούν στον εαυτό τους, και είναι μεγαλύτερη από οποιαδήποτε άλλη πηγή πίεσης, συμπεριλαμβανομένης της κοινωνίας (12%), των φίλων και της οικογένειας (6%) και των μέσων ενημέρωσης (6%).
“Αυτά τα στατιστικά στοιχεία είναι καταστροφικά, καθώς έχουμε μια έντονη εσωτερική κριτική που σημαίνει πως τα βλέμματα μας γεμίζουν κακία όταν κοιτάζουμε τον εαυτό μας», λέει η ψυχοθεραπευτής και συνεργάτης της μελέτης Susie Orbach. «Η νέα παγκόσμια μελέτη τουDoveμας λέει πως οι γυναίκες έχουν γίνει ο χειρότερος κριτής της ομορφιάς τους και δυστυχώς αυτό έχει ένα ευρύτερο αντίκτυπο στην αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση και την ευτυχία τους.»
Η Ομορφιά θα πρέπει να είναι πηγή Αυτοπεποίθησης, όχι άγχους
Η έρευνα επίσης αποκάλυψε ένα παράδοξο ομορφιάς. ενώ το 80% των γυναικών βλέπουν την ομορφιά στους άλλους, συμφωνώντας ότι κάθε γυναίκα έχει κάτι το πανέμορφο, δεν είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τη δική τους ομορφιά. Εκτός από αυτό, το 72% λέει πως οι πιο όμορφες γυναίκες είναι εκείνες που αξιοποιούν περισσότερο την ομορφιά που διαθέτουν, παρόλα αυτά οι μισές λένε πως δεν το κάνουν, ακόμη και αν συμφωνούν πως έχουν την προοπτική να δείχνουν πιο όμορφες.
“To Dove πιστεύει ότι κάθε γυναίκα έχει τη δυνατότητα να δείχνει και να αισθάνεται στα καλύτερά της”, δήλωσε η εκπρόσωπος του Dove (Νάντια Παπαχριστοπούλου). “Αισθανόμαστε πως οι πιο όμορφες γυναίκες δεν είναι απαραίτητα αυτές που γεννήθηκαν προικισμένες με φυσική ομορφιά, αλλά αυτές που αξιοποιούν περισσότερο την ομορφιά που διαθέτουν με μία απλή καθημερινή φροντίδα.”
Από την τελευταία έρευνα του Dove το 2004, ο αριθμός των γυναικών που περιγράφει τον εαυτό του ως όμορφο διπλασιάστηκε από δύο σε τέσσερα τοις εκατό, τονίζοντας πως υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος να διανύσουμε για να νιώσουν οι γυναίκες άνετα με την ομορφιά τους. Το πώς μια γυναίκα αισθάνεται για την εμφάνισή της μπορεί να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τη συνολική αυτοεκτίμηση και την ευτυχία της. Το όραμα του Dove είναι να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου η ομορφιά είναι μια πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχος. Η μάρκα θέλει να ενθαρρύνει όλες τις γυναίκες να αναπτύξουν μια θετική σχέση με την ομορφιά, βοηθώντας τες να αυξήσουν την αυτοεκτίμησή τους, και συνεπώς να συνειδητοποιήσουν την πλήρη δυναμική τους .
Ο καθένας μπορεί να κάνει τη διαφορά!
Για να δείτε όλες τις ψηφιακές ταινίες του Dove που αφορούν την εσωτερική κριτική και την κριτική φίλων, μπορείτε να επισκεφθείτε το κανάλι Dove Greece στο YouΤube.Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παγκόσμια μελέτη του Dove και για να μοιραστείτε τη γνώμη σας, επισκεφτείτε το Facebook Page του Dove Greece και το αντίστοιχο site.
Στοιχεία έρευνας: Συνολικός πληθυσμός ατόμων ηλικίας 18-64 ετων, όπου ερωτήθηκαν γυναίκες από 20 χώρες που πήραν μέρος στην έρευνα. Πηγές: CIA Factbook(https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/) και Απογραφής των ΗΠΑ (http://www.census.gov/ipc/www/idb/groups.php)