Υπάρχει το παρελθόν, υπάρχει και το μέλλον.Σε όλες τις τέχνες και σε όλες τις μορφές προώθησης ενός καταναλωτικού αγαθού! Η πορνογραφία είναι ένα από αυτά.
Σου έχει τύχει να κάνετε online βόλτα σε ένα site με τέτοιου είδους περιεχόμενο; Κάποια banners δεν πιστεύεις οτι είναι λίγο κακόγουστα και ξεπερασμένα; Γενικώς οι διαφημίσεις τους, αυτές που σε καλούν να τα προτιμήσεις δεν έχουν “φθαρεί” προ πολλού; Αν η απάντησή σου είναι ναι συμφωνώ τότε θα συμφωνήσεις και με την κίνηση που έκανε το γνωστό site Pornhub, που το αποκαλούν-δικαίως- “YouTube for porn,” προσπαθεί να φέρει τον κόσμο πιο κοντά στην πορνογραφία με ωραίες και “κανονικές” διαφημίσεις.
Το Μάρτιο λοιπόν το έκανε τη δική του καμπάνια και ζήτησε από το κοινό να ρίξει ιδέες, τις οποίες έπρεπε και να υλοποιήσει, προκειμένου να φτιαχτούν “ασφαλείς” διαφημίσεις που θα περνούσαν το μήνυμα χωρίς καμία λογοκρισία. Θα μπορούσες να βλέπεις ένα banner στη δουλειά και να φαντάζεσαι διάφορα αλλά δεν θα είχε πάνω του στάσεις άσεμνες και ξεπερασμένες. Δεν θα απεικόνιζε βρώμικες εικόνες και κακές λέξεις.
Αυτό σκέφτηκαν οι άνθρωποι και ζήτησαν από τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις προτάσεις τους. Το έπαθλο του νικητή ήταν μία ετήσια σύμβαση εργασίας στην θέση του creative director του site!
Με ζητούμενο το περιεχόμενο να είναι “νόστιμο, καλόγουστο, έξυπνο αλλά πρωτίστως safe” έτρεξε η διαδικασία και βγήκαν οι νικητές πριν από λίγες ημέρες.
“Οι 15 τελικές επιλογές έγιναν με γνώμονα τις αναφορές τους στον αυνανισμό, το gay sex, τα ερωτικά τρίο αλλά και το νεανικό sex”.Αυτή η διαδικασία ανήκει στην προσπάθεια που γίνεται από την πλευρά των media και της κουλτούρας να ξεγυμνώσουν το πορνό από τα ταμπού και να το κάνουν φυσιολογικό, mainstream!
Ρίξε μία ματιά