Ο Ελβετικός οίκος πολυτελούς περιποίησης εμπνέετε από την κληρονομιά του ώστε να επανεξετάσει το εμβληματικό του λογότυπο – ανέγγιχτο από το 1978 – ενισχύοντας περαιτέρω την Ελβετική του ταυτότητα και τις ρίζες του. Η εισαγωγή του θα συνοδεύεται από μια επανασχεδιασμένη γραφική ταυτότητα, η οποία αποκαλύφθηκε στην πρώτη επικοινωνιακή καμπάνια της La Prairie “ Hold Time in Your Hands “, που έκανε το ντεμπούτο της παγκοσμίως στις 25 Ιανουαρίου.
‘’Το λογότυπο μας είναι o αντικατοπτρισμός της ψυχής της La Prairie. Ασπάζεται τις αξίες και την κληρονομιά του Οίκου. Εκφράζει την μοναδική του ταυτότητα στον κόσμο. Αντιπροσωπεύει ποιοι είμαστε και ποιοι θα είμαστε αύριο. Φυσικά, καθώς ο κόσμος αλλά και ο οίκος μας εξελίσσονται, αισθανθήκαμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να επανατοποθετήσουμε το λογότυπο μας. Άθικτο για σχεδόν πενήντα χρόνια, αυτό το νέο λογότυπο αντιπροσωπεύει ένα βασικό ορόσημο στην ιστορία του brand. Είναι ένας τρόπος για εμάς να εξυμνήσουμε το παρελθόν μας, κοιτάζοντας συνεχώς στο μέλλον μας ‘’ δήλωσε ο Greg Prodromides, Chief Marketing Officer της La Prairie.
Το νέο λογότυπο της La Prairie είναι εμπνευσμένο από την πρώτη εικαστική έκφραση της Clinique La
Prairie την δεκαετία του 1930: ένα κομψό λογότυπο με απλουστευμένα κεφαλαία. Η επιγραφή στην
πόρτα της κλινικής σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας μια πρωτότυπη τυπογραφία εμπνευσμένη από την
κορυφαία αισθητική της εποχής, το κίνημα Art Deco. Στην πραγματικότητα στο Μοντρέ, εξακολουθούν
να υπάρχουν ακόμα και σήμερα μερικές από αυτές τις εμβληματικές επιγραφές Art Deco όπου
μαρτυρούν μια anant-garde περίοδο καλλιτεχνικού αναβρασμού.
Στη δεκαετία του 1970, το λογότυπο της La Prairie σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας μια τυπογραφία που
ονομάζεται Helvetica. Σήμερα είναι γνωστή ως Helvetica Neue και είναι κάτι περισσότερο από μια
απλή γραμματοσειρά. Δημιουργήθηκε το 1960 στη Ζυρίχη από τον σχεδιαστή γραμματοσειράς Max
Miedinger. Αυτή η γραμματοσειρά είναι σύμβολο του πρωτοποριακού ελβετικού σχεδιασμού, ένα
αριστούργημα στο οποίο τα μουσεία αφιερώνουν εκθέσεις σε όλο τον κόσμο.
Η La Prairie επέλεξε να δοξάσει την ελβετική της κληρονομιά, αντλώντας έμπνευση από την Helvetica
Neue και εξελίσσοντας την με ένα σύγχρονο επανασχεδιασμό. Τα γράμματα του αρχικού μας λογότυπου
έχουν αλλάξει από πεζά σε κεφαλαία, δίνοντάς του περισσότερη υπόσταση και ελκυστικότητα. Το σχέδιο
είναι περισσότερο ευκρινές, αρχιτεκτονικό και πιο ευανάγνωστο. Είναι ευθυγραμμισμένο με τον κόσμο
στον οποίο ζούμε.
Το επαναπροσδιορισμένο λογότυπο συνοδεύεται από μια νέα σφραγίδα υπογραφής – και τα δύο θα
λανσαριστούν στα προϊόντα La Prairie και στα σημεία πώλησης τους επόμενους μήνες.
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.