To short course στο φημισμένο πανεπιστήμιο Central Saint Martins,παρακολούθησε η νέα σχεδιάστρια Αλεξία Λαπιώτη, δημιουργός του brandSinister και νικήτρια του βραβείου Best Catwalk του διαγωνισμού New Designers Awards της διεθνούς εβδομάδας μόδας Athens Xclusive DesignersWeek, που στην 16η διοργάνωσή της είχαν ως αρωγό την Coca-Cola light, το αγαπημένο αναψυκτικό των γυναικών, που αγκάλιασε τόσο την διοργάνωση, όσο και τον θεσμό ανάδειξης των νέων ταλαντούχων σχεδιαστών, αποδεικνύοντας έμπρακτα την αγάπη του για τη μόδα και τους νέους εκπροσώπους της. Το βραβείο BestCatwalk, προσφορά της Coca–Cola light που στηρίζει και έμπρακτα τα όνειρα των νέων δημιουργών, εξασφάλισε στη νεαρή σχεδιάστρια μια υποτροφία για την παρακολούθηση του course “Fashion Design & Marketing”,στο Νο1 στις αξιολογήσεις πανεπιστήμιο σπουδών μόδας παγκοσμίως, το Central Saint Martins στο Λονδίνο, μαζί με όλα τα έξοδα για τη μεταφορά και τη διαμονή της στο εξωτερικό για το αντίστοιχο διάστημα φοίτησής της στο πρόγραμμα.
Η Αλεξία παρακολούθησε το course“Fashion Design & Marketing” και γνώρισε τον ακριβή τρόπο λειτουργίας της βιομηχανίας της μόδας και το εμπορικό κομμάτι της. Επιπλέον, είχε την ευκαιρία να εκπαιδευθεί σε κομβικά σημεία της διαδικασίας της δημιουργίας της μόδας, από τον σχεδιασμό και την επιλογή χρωμάτων και υφασμάτων, μέχρι την πώληση και την προώθηση μίας συλλογής αλλά και σε βασικές αρχές του fashionmarketing, που σχετίζονται με τη δημιουργία και «ελκυστικότητα» ενός brand μόδας.
«Η υποτροφία στο Central Saint Martins που μου εξασφάλισε το βραβείο της AXDW by Coca–Cola light μου έδωσε την ευκαιρία να μάθω βασικά πράγματα για το Marketing του brand μου, από μία επαγγελματία του χώρου με πολυετή καριέρα, την καθηγήτρια Erica Charles», δήλωσε η Alexia.«Πήρα μία γεύση από τις σπουδές μόδας σε ακαδημαϊκό επίπεδο και μου δόθηκαν πολύ χρήσιμες συμβουλές για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσω από εδώ και στο εξής. Επιπλέον, η Erica μας πρότεινε πολύ ενδιαφέρουσες εκθέσεις μόδας που πραγματοποιούνταν στο Λονδίνο εκείνες τις μέρες, παράλληλα με το course, και έπρεπε οπωσδήποτε να επισκεφθούμε, μία από αυτές ήταν η “Savage Beauty“ του Alexander McQueen αλλά και του Gareth Pugh στην Galeria Melissa στο CoventGarden, για τη 10η επέτειο του brand του. Θέλω να ευχαριστήσω την Athens Xclusive Designers Week και την Coca–Colalight γι’ αυτή την τόσο όμορφη και ξεχωριστή εμπειρία!»
Για μια ακόμη φορά, το όνειρο ενός νέου σχεδιαστή έγινε πραγματικότητα μέσω της πλατφόρμας των New Designers Awards, που η AXDW έχει θεσμοθετήσει από την ίδρυσή της, θέτοντας ως βασική προτεραιότητα την ανάδειξη νέων ταλέντων στην εγχώρια και παγκόσμια σκηνή μόδας και προσφέροντας την ευκαιρία σε πρωτοεμφανιζόμενους νέους σχεδιαστές να τους ανακαλύψει το κοινό, αλλά και της χορηγίας της Coca-Cola light που στήριξε στη 16ηAXDW τους νέους δημιουργούς, που με ταλέντο και όραμα, διεκδικούν το δικαίωμα να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.