Η μάρκα Pitsos αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής οικογένειας από την 1η ημέρα λειτουργίας της, δημιουργώντας οικιακές συσκευές που αντέχουν στο χρόνο και μας συντροφεύουν στην κάθε μας ημέρα. Έχοντας στην πρώτη γραμμή ενδιαφέροντος τον καταναλωτή, αφουγκράζεται τις ανάγκες της κάθε εποχής, εμπλουτίζοντας και ενισχύοντας τις συσκευές της με όλες εκείνες που θα κάνουν την καθημερινότητά μας στο σπίτι πιο εύκολη και ξεκούραστη, και που θα δημιουργήσουν τις συνθήκες για το ιδανικό σπίτι.
Η νέα καμπάνια της Pitsos, η οποία είναι ήδη στον αέρα, αντικατοπτρίζει στο έπακρο το DNA της μάρκας, στοιχεία του οποίου είναι η προσαρμοστικότητα και η αξιοπιστία και την εισάγει σε μία νέα, φρέσκια, σύγχρονη εποχή. Ψάχνοντας για το ιδανικό σπίτι είναι εύκολο να αρχίσουμε να κοιτάμε σε λάθος κατεύθυνση. Στα μεγάλα δωμάτια, τα σπάνια έπιπλα ή τη φανταχτερή διακόσμηση.
Τελικά όμως, αυτό που μας κάνει όλους να αγαπάμε τον χώρο μας και να ταυτιζόμαστε με αυτόν είναι ένα συναίσθημα. Αυτό της ελευθερίας. Της αίσθησης ότι μέσα σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού, όσο μεγάλο ή μικρό κι αν είναι αυτό, μπορούμε να είμαστε ο εαυτός μας, κάνοντας ακριβώς όλα όσα θέλουμε. Να ζούμε το σπίτι μας αληθινά, γεμίζοντάς το με ζωή. Τελικά το ιδανικό σπίτι δεν είναι όσο απλησίαστο μπορεί να νομίζουμε!
Διαβάστε επίσης:
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.