Το Tommy Hilfiger group, το οποίο ανήκει στην PVH Corp.  ανακοινώνει ότι το TOMMYNOW βιωματικό runway event για το Φθινόπωρο 2018 θα ταξιδέψει στη Σανγκάη στις 4 Σεπτεμβρίου μέσα από ένα νέο concept το οποίο γιορτάζει τη δέσμευση του brand να κάνει focus στην Ασία, την αγορά με τη μεγαλύτερη εν δυνάμει εξέλιξη. Η παγκόσμια πλατφόρμα του Tommy Hilfiger ‘’See Now, Buy Now’’ θα συνεχίσει να εξελίσσεται μέσα από ένα καινοτόμο και επιβλητικό digital περιεχόμενο το οποίο συνδυάζεται με real-life εμπειρίες προσβάσιμο τόσο σε virtual κοινά παγκοσμίως όσο και σε όσους είναι παρόντες στην εκδήλωση. Αυτή η προσέγγιση αντανακλά τη συνεχή προσήλωση του Tommy Hilfiger να παρουσιάζει το TOMMYNOW σε νέες πόλεις και κοινά παγκοσμίως, με υψηλής ποιότητας παραγωγές όπως το “TOMMYNOW DRIVE’’ στο Μιλάνο για την Άνοιξη 2018, το “ROCKCIRCUS’’ στο εμβληματικό Roundhouse concert του Λονδίνου για το Φθινόπωρο 2017, το “TOMMYLAND’’ στο Λος Άντζελες για την Άνοιξη 2017 και το “TOMMYPIER’’ στη Νέα Υόρκη για το Φθινόπωρο 2016.

Capture

«Το TOMMYNOW συνεχίζει να αναστατώνει τους κανόνες της πασαρέλας, αντανακλώντας το πάθος μας να δημιουργήσουμε καινοτόμους τρόπους προκειμένου να μυήσουμε όσο περισσότερους καταναλωτές μπορούμε σε αυτό την concept παγκοσμίως» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Για το Φθινόπωρο του 2018, το βιωματικό event θα εξελιχθεί προκειμένου να γίνει μία ακόμα μεγαλύτερη storytelling εμπειρία που θα γιορτάσει τις δυναμικές συλλογές για το Φθινόπωρο 2018 αλλά και τις συνεργασίες μας με τους πρεσβευτές. Μετά από επιτυχημένες στάσεις στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ανυπομονώ να αποκαλύψουμε τις νέες μας συλλογές σε μια νέα ήπειρο».

Capture

Το TOMMYNOW βιωματικό fashion show για το Φθινόπωρο 2018 θα παρουσιάσει την πρώτη TommyXLewis συλλογή σχεδιασμένη από τον Tommy Hilfiger μαζί με τον Βρετανό οδηγό της Formula 1, τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και παγκόσμιο πρεσβευτή του brand για τις ανδρικές συλλογές TOMMY HILFIGER., Lewis Hamilton. Επιπλέον συλλογές, μεταξύ των οποίων η HILFIGER COLLECTION  για άνδρες και γυναίκες αλλά και η TOMMY ICONS capsule συλλογή θα βρίσκονται στην πασαρέλα. Η εκδήλωση θα γιορτάσει τα icons του αύριο στον κόσμο της μόδας, της τέχνης, της μουσικής και της ψυχαγωγίας των οποίων η ισχυρή θέληση και η εσωτερική τους φλόγα τους σπρώχνει να χαράξουν τον δρόμο και να εμπνεύσουν τη νέα γενιά καταναλωτών παγκοσμίως.

Capture

Μετά από την επιτυχία των πρώτων τεσσάρων TOMMYNOW show, η βιωματική εκδήλωση για το Φθινόπωρο 2018 θα συνεχίσει να χτίζει πάνω στο χαρακτηριστικό concept του Tommy Hilfiger “See Now, Buy Now’’. Tα look της πασαρέλας θα είναι διαθέσιμα μέσα από ένα “οικοσύστημα” από άμεσα shoppable κανάλια σε παραπάνω από 70 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων TOMMY HILFIGER, επιλεγμένων πελατών χονδρικής και social media.