Η Juicy Couture παρουσιάζει τη διαφημιστική καμπάνια για τη συλλογή Άνοιξη 2016, “Destination Juicy,” με πρωταγωνίστριες τις Behati Prinsloo και Candice Swanepoel, παγκοσμίου φήμης supermodels.
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τους διάσημους φωτογράφους Inez & Vinoodh, ενώ το styling ανέλαβε ένας θρύλος της βιομηχανίας της μόδας, η Carlyne Cerf De Dudzeele. Πρωταγωνιστούν οι φίλες και social media stars, Behati και Candice, και ποζάρουν μαζί μπροστά από ένα λευκό, φωτεινό backdrop, τονίζοντας τους ζωντανούς τόνους και τις ρευστές σιλουέτες της νέας συλλογής.
Αγκαλιάζοντας το ασυμβίβαστο πνεύμα της μούσας της Juicy Couture, η ανοιξιάτικη συλλογή συνδυάζει μεμονωμένα κομμάτια που φοριούνται εύκολα και έχουν εμποτιστεί με έντονα χρώματα και περίπλοκες λεπτομέρειες. Κομμάτια με έντονα floral που αντλούν έμπνευση από τους πίνακες του Matisse και ανάλαφρο tweed κυριαρχούν στη συλλογή της Juicy Couture και μεταφράζονται σε πιο ήπιες σιλουέτες, περίτεχνα κεντήματα με πέτρες και γεωμετρικά σχέδια, ξυπνώντας μια luxe bohemian αίσθηση. Η Juicy Couture συνεχίζει να μας ξαφνιάζει σε κάθε συλλογή και με κάθε κομμάτι.
Η καμπάνια θα παρουσιαστεί μέσω των social media της Juicy Couture με υποστηρικτικά posts από τις πρέσβειρες της μάρκας, Behati Prinsloo και Candice Swanepoel, προσεγγίζοντας έτσι ένα κοινό από 15 εκατομμύρια fans.
Η Juicy Couture θα τρέξει, επίσης, μια καμπάνια στα social media, το “World of Juicy” η οποία αναδεικνύει influencers, καθώς δημιουργούν ένα φωτογραφικό, ταξιδιωτικό ημερολόγιο από τις αποδράσεις τους. Οι influencers της Juicy Couture θα καταγράφουν τα ταξίδια τους μέσα από περιεχόμενο που θα μοιράζονται ως: καταχωρήσεις ημερολογίου στο The Juicy blog και post στα social media και στα προσωπικά τους blog προβάλλοντας χαρακτηριστικά τοπία και πόλεις ανά τον κόσμο. Η καμπάνια θα καλέσει τους fans της Juicy Couture να μοιραστούν το “World of Juicy» τους, χρησιμοποιώντας το hashtag, #WORLDOFJUICY.