Σου έχει τύχει ποτέ να σου πουν πως δεν είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος για μια δουλειά ή μια τέχνη; Πως δεν έχεις “αυτό που χρειάζεται” για να τα καταφέρεις;
Τέτοιες συμπεριφορές είχε να αντιμετωπίσει σε όλη της την καριέρα η κορυφαία χορεύτρια του American Ballet Theatre, Misty Copeland. Βασιζόμενοι στις εμπειρίες της Copeland η διαφημιστική εταιρεία Droga5 με επικεφαλής τον ιδρυτή της David Droga διαμόρφωσαν μια καμπάνια για την εταιρεία αθλητικής ένδυσης Under Armour.
Στο σχετικό spot παρακολουθούμε την πετυχημένη σήμερα Copeland να χορεύει ενώ ακούγεται η ανάγνωση μιας επιστολής απόρριψης σε ακαδημία μπαλέτου. Μπορεί η ίδια η Copeland να μην έλαβε ποτέ τη συγκεκριμένη επιστολή αλλά έχει ακούσει όλες τις ατάκες του spot όπως το γεγονός πως “έχει το λάθος σώμα για μπαλαρίνα”.
To συγκεκριμένο spot εντάσσεται στη νέα καμπάνια της Under Armour με τίτλο I Will What I Want,η οποία έχει ως στόχο να εμψυχώσει τις γυναίκες και παράλληλα να απομακρύνει το εν λόγω brand από τη σύνδεση του με την αντρική αθλητική ένδυση.
Ο εμπορικός σκοπός αγιάζει τα μέσα; Μπορεί, αλλά το μήνυμα της διαφήμισης παραμένει δυνατό και το κυριότερο, είναι βγαλμένο από την ίδια τη ζωή.
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!