Η Tzimas Cosmetics αποτελεί μια 100% ελληνική εταιρεία καλλυντικών, που μας έχει συνηθίσει εδώ και δεκαετίες σε καινοτόμες φόρμουλες που δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν τα προϊόντα ομορφιάς των μεγάλων οίκων του εξωτερικού. Τα φυσικά συστατικά, ο σεβασμός απέναντι στον καταναλωτή, τα μοναδικά αποτελέσματα των καλλυντικών και οι προσιτές τιμές είναι σίγουρα οι λόγοι που οι Θεσσαλονικείς -και όχι μόνο- τα προτιμούν σταθερά. Το Thats Life, προκειμένου να μάθει περισσότερα για το “μυστικό” που κρύβεται πίσω από την επιτυχία της εταιρείας, μίλησε με τη συνιδιοκτήτρια της Tzimas Cosmetics, κ. Λίλα Τζίμα, η οποία μας αποκάλυψε, όχι μόνο όσα θέλαμε να μάθουμε για τα καλλυντικά Tzimas, αλλά και τα beauty trends που αναμένεται να κυριαρχήσουν στο χώρο της ομορφιάς.
Η Tzimas Cosmetics αποτελεί μια ελληνική εταιρεία που μετρά πλέον αρκετές δεκαετίες στο χώρο των καλλυντικών. Πείτε μας λίγα λόγια για το ξεκίνημα και την πορεία της.
Ήταν το 1957 όταν ο πατέρας μας, Ιωάννης Τζίμας, έβαλε τις βάσεις για αυτό που είναι σήμερα η Tzimas Cosmetics. Εκείνη την εποχή ήταν πολύ λίγες οι ελληνικές εταιρείες που ασχολούταν με την παραγωγή καλλυντικών. Οι περισσότερες του χώρου ήταν εμπορικές επιχειρήσεις που πουλούσαν τα καλλυντικά μεγάλων παγκόσμιων ονομάτων. Το εργαστήριό του ήταν πάντα σε οργασμό. Ανήσυχος, δραστήριος και δημιουργικός πάντα, αγαπούσε εξίσου το σχεδιασμό νέων προϊόντων όσο και την επαφή με τον πελάτη. Η σχέσεις που ανέπτυξε με τις πελάτισσές του κρατάνε ακόμη και σήμερα μέσα από την επόμενη γενιά. Νομίζω ότι αυτοί οι δύο πυλώνες, η τεχνογνωσία και η συμβουλευτική, είναι αυτοί που μας καθορίζουν και σήμερα.
Είστε δύο αδέλφια στο τιμόνι της επιχείρησης σήμερα. Έχετε διαχωρίσει τις αρμοδιότητες; Και αν ναι, πώς;
Με τον αδελφό μου έχουμε πράγματι διαχωρίσει τις αρμοδιότητες στην επιχείρηση. Εκείνος ασχολείται περισσότερο με την παραγωγή, την έρευνα και την ανάπτυξη και εγώ με το εμπορικό κομμάτι. Συγχρόνως όμως λειτουργούμε και ως ένα. Πάντα συμβουλεύεται ο ένας τον άλλον και ό,τι τελικά αποφασίζουμε είναι από κοινού. Είναι δύσκολη η ισορροπία μερικές φορές, αλλά με σεβασμό ο ένας στον άλλο και απόλυτη προσήλωση στο αποτέλεσμα, γίνεται εφικτό.
Οι σύγχρονοι καταναλωτές παρουσιάζονται, ιδιαίτερα μετά την πανδημία, εξαιρετικά απαιτητικοί αναφορικά με την ποιότητα των προϊόντων που χρησιμοποιούν αλλά και τα συστατικά που περιέχουν. Γιατί κάποιος να επιλέξει τα καλλυντικά της Tzimas Cosmetics;
Οι καταναλωτές είναι πάντα απαιτητικοί και καλά κάνουν. Σίγουρα, τόσο η οικονομική κρίση όσο και η πανδημία δημιούργησαν περαιτέρω ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε εταιρεία οφείλει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις και να προσαρμόζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με βάση αυτές. Αυτό κάνουμε και εμείς. Ο Γιώργος, ο αδελφός μου, που ηγείται της ομάδας της παραγωγής, θεωρεί πάντα ότι οι προσδοκίες μας πρέπει να ξεπερνούν και αυτές των πιο απαιτητικών καταναλωτών. Ενημερωνόμαστε διαρκώς για να νεότερα συστατικά της Κοσμετολογίας και οι συνταγές μας σχεδιάζονται έτσι ώστε να εξυπηρετούν το τρίγωνο Ασφάλεια, Αποτελεσματικότητα, Τιμή. Νομίζω λοιπόν ότι αυτός είναι και ο λόγος που κάποιος επιλέγει τα καλλυντικά μας. Είναι βασισμένα σε πρωτότυπες συνταγές, έχουν αποτέλεσμα και η τιμή τους είναι εξαιρετικά ελκυστική.
Μιλήστε μας λίγο για το «γεννιέται» ένα νέο προϊόν. Πώς βγαίνει μία νέα «συνταγή»;
Όλα ξεκινούν από τις ανάγκες των πελατών μας. Από τον επίκαιρο τρόπο ζωής, από τις περιβαλλοντολογικές συνθήκες που αλλάζουν, από συνήθειες που παγιώνονται, από νέα συστατικά που δημιουργούνται. Η πανδημία για παράδειγμα δημιούργησε νέες ανάγκες για ιδιαίτερη φροντίδα στο δέρμα μας. Η συχνή χρήση αντισηπτικών στα χέρια μας, οι μάσκες που φοράμε στο πρόσωπο, η τηλεργασία και τόσα άλλα, απαιτούν διαφοροποιημένα προϊόντα για να ανταποκριθούν στις επιπτώσεις που όλα αυτά είχαν επάνω στο δέρμα μας.
Καταρχάς, λοιπόν, καθορίζεις τι δράση που θέλεις να έχει το νέο προϊόν. Όλο και πιο σπάνια, δε, έχεις ως στόχο μία μονοδιάστατη δράση. Ο κόσμος δεν έχει χρόνο για εφαρμογή πολλών προϊόντων. Ζητάει πολυδραστικά προϊόντα που θα του καλύψουν περισσότερη από μία ανάγκες της επιδερμίδας του. Αυτό ως εταιρεία το εφαρμόζουμε εδώ και πολλά χρόνια στα προϊόντα μας. Αφού καθορίσεις την επιθυμητή δράση, ξεκινάει ο πυρετός στο εργαστήρι. Οι πειραματισμοί με τις φόρμουλες, τα συστατικά, τα ποσοστά. Παίρνει χρόνο. Και θέλει επιμονή και βαθιά γνώση. Τέλος καθορίζεις υφές, αρώματα, συσκευασία, όνομα.
Ποιες κατηγορίες προϊόντων περιλαμβάνει το χαρτοφυλάκιό σας και σε ποιες ανάγκες περιποίησης του δέρματος η εταιρεία μπορεί να προσφέρει λύσεις;
Η γκάμα της Tzimas Cosmetics καλύπτει όλες τις ανάγκες του προσώπου, του σώματος και των μαλλιών. Η σειρά περιποίησης προσφέρει λύσεις ενυδάτωσης, καθαρισμού, φρεσκαρίσματος, αντιγήρανσης, ανάπλασης, σύσφιξης και αντηλιακής προστασίας για όλους τους τύπους δέρματος. Αιθέρια, φυτικά και αρωματικά έλαια αποτελούν τη βάση των προϊόντων ευεξίας και αρωματοθεραπείας που αποσκοπούν στη χαλάρωση και τη βελτίωση της διάθεσης, ενώ συχνά χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση της δράσης των προϊόντων περιποίησης. Από τις πιο εμπορικές μας σειρές είναι αυτές της αντιγήρανσης προσώπου, των ματιών και της περιποίησης σιλουέτας.
Τα τελευταία χρόνια ένα από τα συστατικά που κυριαρχούν στα καλλυντικά είναι η ρετινόλη. Πιστεύετε ότι δικαίως αποτελεί ένα από τα κορυφαία beauty trends; Η Tzimas Cosmetics έχει αξιοποιήσει την ευεργετική της δράση;
Είναι σίγουρα ένα δυνατό συστατικό με αποδεδειγμένα ισχυρή αντιγηραντική δράση. Έχει όμως και τις ιδιοτροπίες του και πρέπει να το προσέξει κανείς τόσο στην παραγωγή όσο και στην εφαρμογή του. Ενδείκνυται για παράδειγμα για προϊόντα βραδινής περιποίησης αλλά καθόλου για εφαρμογή ως κρέμα ημέρας. Δεν «αγαπάει» το φως.
Εμείς βγάλαμε πρόσφατα μία κρέμα νυκτός, την Beauty Sleep Cream που βασίζεται στη ρετινόλη και κάνει το δέρμα μας πιο λαμπερό, πιο ξεκούραστο, πιο σφριγηλό. Η σύνθεσή της συμπληρώνεται από ένα ειδικό λιποπεπτίδιο και τα ευεργετικά φυτικά εκχυλίσματα από ρίζες λούφας και φύλλα δενδρολίβανου που ενισχύουν τα αποθέματα βιοενέργειας στα κύτταρα και τις λειτουργίες επανόρθωσης του δέρματος κατά τη διάρκεια του ύπνου και προστατεύουν το δέρμα από την έκθεση στο blue light των υπολογιστών και κινητών.
Ποια άλλα trends θα κυριαρχήσουν στο χώρο;
Πιστεύω ότι ολοένα και περισσότερο θα μειώνονται τα «επιθετικά» συστατικά, αυτά δηλαδή που δεν απογυμνώνουν τον προστατευτικό φραγμό της επιδερμίδας και συμβάλλουν στη διατήρηση ενός υγιούς, ισορροπημένου μικροβιώματος. Τα προβιοτικά, πρεβιοτικά και μεταβιοτικά συστατικά θα αποτελέσουν την απάντηση σε αυτό.
Παράλληλα, οι επιπτώσεις στο δέρμα από την συνεχή έκθεση στο blue light θα γεννήσει μία νέα γενιά προϊόντων με ενισχυμένο δείκτη προστασίας και ισχυρά αντιοξειδωτικά που θα μας προσφέρουν προστασία «μέσα και έξω». Θεωρώ επίσης ότι θα δούμε να αναπτύσσεται περισσότερο το eco-friendly νεσεσέρ. Ολοένα και περισσότερες φόρμουλες θα είναι βιοδιασπώμενες , επομένως πιο φιλικές προς το περιβάλλον και οι φυσικές πρώτες ύλες τους θα προέρχονται από βιώσιμες πηγές, που επιπλέον θα βρίσκονται όσο το δυνατόν κοντά στον τόπο παραγωγής του τελικού προϊόντος. Τέλος, φαίνεται ότι ένα συστατικό που θα τραβήξει τα φώτα πάνω του είναι αυτό που ονομάζουμε «η άλλη ρετινόλη», η bakuchiol. Έχει αποδείξει ότι προσφέρει συγκρίσιμα οφέλη για το δέρμα χωρίς τις «παραξενιές» της βιταμίνης Α και των παραγώγων της.
Η Tzimas Cosmetics έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, στο οποίο κυριαρχούν μεγάλοι οίκοι. Ποιο είναι το μυστικό;
Συνέπεια, γνώση και σεβασμός. Αυτά σε συνδυασμό με το τρίπτυχο της ασφάλειας, της αποτελεσματικότητας και της δίκαιης τιμής των προϊόντων μας, που προανέφερα.
Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να προμηθευτούν τα προϊόντα σας;
Από τα φυσικά καταστήματά μας στη Θεσσαλονίκη, στις οδούς Τσιμισκή 83 και Εδέσης 2, καθώς και από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.tzimas-cosmetics.gr
Βρείτε τη Tzimas Cosmetics στα social media:
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.