Η καμπάνια είναι βασισμένη σε 2 insights: Το πρώτο insight είναι πως η JBL διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη οικογένεια προϊόντων ήχου: bluetooth ηχεία, ηχομπάρες, partybox, προϊόντα για gamers, ακουστικά με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες. Αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που όλοι λατρεύουν την JBL… μικροί και μεγάλοι.
Το δεύτερο insight είναι πως τα προϊόντα της JBL δεν έχουν ηλικακό target group: Οι ηχομπάρες συγκεντρώνουν την οικογένεια μπροστά από την τηλεόραση, party με τα μοναδικά partybox ηχεία κάνουν οι teenagers αλλά και οι μεγαλύτερες ηλικίες που λατρεύουν το γλέντι, ακουστικά με noise canceling χρησιμοποιεί η μητέρα διαβάζοντας το αγαπημένο της βιβλίο.
Μέσα από μια σειρά από 20 videos που συνδέονται μεταξύ τους, παρακολουθούμε μια οικογένεια να ταξιδεύει μέχρι το χωριό για να απολαύσει το παραδοσιακό Πάσχα υπό τους ήχους της JBL. Μέσα από τα βίντεο, παρακολουθούμε την προετοιμασία για αναχώρηση από το σπίτι, τη διαδρομή και την άφιξη στο χωριό, τα δώρα του νονού και των παππούδων στα εγγόνια, το πασχαλινό γλέντι, αλλά και την επιστροφή στην πόλη με τα νέα προϊόντα της JBL που πρωταγωνιστούν στην καθημερινότητα της οικογένειας.
Το μήνυμα της καμπάνιας “JBL Family – Στο χωριό θα την ακούσεις!”,έχει διττή έννοια. Κυριολεκτικά, το μήνυμα δηλώνει ότι με τα προϊόντα της JBL ακούς την αγαπημένη του μουσική, podcast, ή ταινία. Μεταφορικά, υπονοείται ότι ο θρυλικός ήχος που ακούγεται μέσα από τα προϊόντα JBL είναι τόσο εντυπωσιακός που… θα την ακούσεις!
Δείτε περισσότερα εδώ:
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;