Το Campari γιόρτασε το Negroni Week, τη μεγάλη γιορτή του εμβληματικού cocktail Negroni, διοργανώνοντας μοναδικές δράσεις σε περισσότερα από 200 bars σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες 15 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια του Negroni Week, τα συνεργαζόμενα bars σέρβιραν πάνω από 10.000 classic & twisted negronis, ενισχύοντας τον παγκόσμιο κοινωφελή οργανισμό Slow Food, που ασχολείται με ζητήματα διαφάνειας και βιωσιμότητας στον κλάδο της εστίασης.

Οι φίλοι του negroni είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ξεχωριστές εκδοχές του και μοναδικά guest shifts με πρωταγωνιστές τους Red Hands, τους bartenders τoυ Campari Academy, οι οποίοι μοιράστηκαν μυστικές συνταγές αποδεικνύοντας ότι το Negroni εξελίσσεται και συνεχίζει να εμπνέει το κόσμο του mixology. Επιλεγμένα bars σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μεταμορφώθηκαν σε κινηματογραφικά σκηνικά με ένα εντυπωσιακό AI photobooth που μετέφερε τους καλεσμένους στο κόκκινο χαλί των ονείρων τους, neon κατακόκκινα φώτα και καρέκλες σκηνοθέτη.

Η εβδομάδα ολοκληρώθηκε με ένα private Masterclass από τον Kυριάκο Κουτρουμπή, Brand Ambassador του Campari Academy, ο οποίος μοιράστηκε τη μοναδική ιστορία και τα μυστικά του cocktail που γεννήθηκε το 1919 κι έχει γραφτεί με Campari, και δημιούργησε το απόλυτο classic negroni το οποίο είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν εκλεκτοί καλεσμένοι, αναμεσά τους και η αγαπημένη ηθοποιός, Τόνια Σωτηροπούλου, Brand Ambassador του Campari.

Μπορείτε να απολαύσετε τις εμπειρίες του φετινού Negroni Week εδώ.

Γιατί Νegroni χωρίς Campari, δεν γίνεται!