Ακόμη χαμηλότερες τιμές για εκατοντάδες προϊόντα ένδυσης και ειδών σπιτιού φέρνει η νέα καμπάνια της Pepco, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας.

Για χρόνια, η Pepco υποστηρίζει τους πελάτες να κάνουν συνειδητές επιλογές αγορών προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές. Τώρα με την καμπάνια «Οι Χαμηλότερες τιμές της Pepco», οι αγορές γίνονται ακόμα πιο προσιτές!

Οι επισκέπτες των καταστημάτων Pepco δεν χρειάζεται να ψάχνουν στα ράφια για τις καλύτερες προσφορές. Χάρη στην κίτρινη σήμανση «Οι Χαμηλότερες τιμές της Pepco», μπορούν να βρουν εύκολα και γρήγορα τις πιο προσιτές επιλογές σε κάθε ομάδα προϊόντων. Στα προϊόντα με την ειδική σήμανση συμπεριλαμβάνονται ρούχα και είδη σπιτιού, όπως κλασικά βαμβακερά T-shirts, γυναικεία κολάν, παιδικά κορμάκια από οργανικό βαμβάκι, σαπουνάκια, σετ με βαζάκια μπαχαρικών, σετ δοχείων φαγητού και πετσέτες κουζίνας και μπάνιου και άλλα.

«Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για τους πελάτες μας να βρίσκουν τις καλύτερες προσφορές χωρίς να χάνουν χρόνο συγκρίνοντας τιμές. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε την καμπάνια “Χαμηλότερες τιμές της Pepco”, η οποία επισημαίνει ξεκάθαρα τα προϊόντα που κοστίζουν λιγότερο στις κατηγορίες τους. Είναι μια απλή και αποτελεσματική λύση που κάνει τις καθημερινές αγορές πιο εύκολες», δήλωσε η Irena Todorova, Regional Marketing Managerτης Pepco.

Οι καταναλωτές μπορούν να μάθουν για τα προϊόντα με την ένδειξη «Χαμηλότερες τιμές της Pepco» και από το ενημερωτικό υλικό που είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα. Ακόμη, πληροφορίες για τα διαθέσιμα προϊόντα και τις τιμές τους θα κοινοποιούνται και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διαδικτυακές πλατφόρμες, ώστε ο καθένας να μπορεί εύκολα να βρει αυτό που χρειάζεται – στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Η καμπάνια θα διαρκέσει έως τις 30 Απριλίου 2025 και οι πελάτες μπορούν να βρουν την πλήρη λίστα των ειδών με τις χαμηλότερες τιμές στον ιστότοπο της Pepco ώστε να μπορούν να προγραμματίσουν τις αγορές τους εκ των προτέρων.

Leave a Reply

Your email address will not be published.