Από το 1909, η LOréal Professionnel στέκεται στο πλευρό των επαγγελματιών κομμωτών αναβαθμίζοντας, εκσυγχρονίζοντας και υποστηρίζοντας τον κλάδο. Σε αυτό το πλαίσιο, το 2023, έκανε ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την προστασία της ψυχικής υγείας των κομμωτών, με το λανσάρισμα του προγράμματος Head Up, μιας πρωτοβουλίας από επαγγελματίες προς επαγγελματίες κομμωτές που παρέχει δωρεάν προσβάσιμους πόρους για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων ψυχικής υγείας, θέλοντας παράλληλα να αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους.

Head Up: ένα πρόγραμμα που στηρίζει την κοινότητα των επαγγελματιών κομμωτών

Η L’Oréal Professionnel ανακοίνωσε υπερήφανα το λανσάρισμα του Head Up, τον Μάιο του 2023, μέσω του οποίου παρέχει συνεχώς στήριξη και πόρους στην κοινότητα των κομμωτών, οι οποίοι έχουν μια απαιτητική καθημερινότητα λόγω του φόρτου εργασίας αλλά και γιατί ακούν και δέχονται όλα τα συναισθήματα και της αντιδράσεις των πελατών τους.

Αφιερώνουν κατά μέσο όρο 2.000 ώρες1 τον χρόνο στο να ακούνε τις πελάτισσές τους, στις οποίες προσφέρουν μια υπηρεσία που δεν μένει απλώς σε ένα κούρεμα ή μια βαφή: στην πραγματικότητα, τους παρέχουν κοινωνική και συναισθηματική υποστήριξη. Για την ακρίβεια, το 75%2 των καταναλωτριών βλέπουν την επίσκεψη στο κομμωτή τους ως μια μορφή αυτοφροντίδας.

Υπό αυτό το πρίσμα, η L’Oréal Professionnel επαναβεβαιώνει τη δέσμευσή της απέναντι στους κομμωτές με το λανσάρισμα του Head Up, γιατί γνωρίζει ότι η ψυχική υγεία αποτελεί μείζον ζήτημα για την κοινότητα. Η μάρκα πραγματοποίησε μάλιστα δύο μελέτες, οι οποίες αποκάλυψαν ότι η ψυχική υγεία είναι η #13 πρόκληση για τους επαγγελματίες κομμωτές σε 6 χώρες, και ότι το 65%4 των κομμωτών έχουν βιώσει άγχος, υπερκόπωση ή κατάθλιψη κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας.

1 Από το Samaritans (2017) ‘Crop, look and listen: hairdressers help Samaritans highlight the life-saving power of listening’.
2 Σύμφωνα με μελέτη που διενήργησε η L’Oréal Professionnel μέσω της επίσημης σελίδας της μάρκας στο Instagram (Μάρτιος 2023) και η οποία είχε απήχηση σε 1,8 εκατομμύρια ανθρώπους που ασχολούνται με τα μαλλιά.
3 Σύμφωνα με έρευνα της L’Oréal Professionnel.
4 Σύμφωνα με μελέτη που διενήργησε η L’Oréal Professionnel μέσω της επίσημης σελίδας της μάρκας στο Instagram (Μάρτιος 2023) και η οποία είχε απήχηση σε 1,8 εκατομμύρια ανθρώπους που ασχολούνται με τα μαλλιά.

Εκπαίδευση –ένας βασικός πυλώνας του Head Up

Τα τελευταία χρόνια, αναγνωρίζεται ολοένα και περισσότερο η σημασία της ψυχικής υγείας. Ως εκ τούτου, ήταν απαραίτητη η συνεργασία με τη LOréal Professionnel για την ψυχική υγεία των επαγγελματιών κομμωτών. Είμαι υπερήφανη που συνέβαλα στην ανάπτυξη αυτού του δωρεάν εκπαιδευτικού προγράμματος.

εξηγεί η Katrina Gay, Ειδικός Ψυχικής Υγείας στη ΜΚΟ National Alliance on Mental Illness (NAMI), και Συνεργάτιδα στην ανάπτυξη του Head Up.

Ως πρώην κομμώτρια και πλέον επαγγελματίας ψυχοθεραπεύτρια, είναι τεράστια η χαρά μου που συμμετέχω στη δημιουργία του Head Up Keys. Η μέχρι τώρα σταδιοδρομία μου με βοηθά να έχω ολοκληρωμένη οπτική πάνω στο θέμα.

λέει η Hayley Jepson, Συνεργάτιδα στην ανάπτυξη του Head Up.

Ως κομμωτής κι ο ίδιος, γνωρίζω τι αντίκτυπο μπορεί να έχει η ψυχική υγεία στην προσωπική και επαγγελματική ζωή των κομμωτών. Τις δυσκολίες που μπορεί να προκαλέσει. Δεν μπορούσα λοιπόν παρά να συμμετάσχω με χαρά σε αυτή την προσπάθεια υποστήριξης της κοινότητάς μας.

λέει ο Daniel Mason Jones, Εκπαιδευτής της μάρκας με αξιοσημείωτο έργο στον τομέα της ψυχικής υγείας στον κλάδο της κομμωτικής, και Συνεργάτης στην ανάπτυξη του Head Up.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 4 επεισόδια με συμβουλές για την βελτίωση της καθημερινότητας των κομμωτών, τα Head Up Keys, σε παρουσίαση των Hayley Jepson και Daniel Mason Jones. Κάθε επεισόδια καλύπτει μια ξεχωριστή και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ενότητα, διαρκεί 8 λεπτά, με δυνατότητα πιστοποίησης. Συγκεκριμένα:

  1. Head Up Keys: επισκόπηση.
  2. Η ψυχική υγεία έχει σημασία.
  3. ΕΓΩ: αυτοφροντίδα.
  4. ΟΙ ΑΛΛΟΙ: θέτοντας όρια.

Η L’Oréal Professionnel φιλοδοξεί να εκπαιδεύσει 100.000 κομμωτές μέχρι τα τέλη του 2025 μέσα από την πρώτη ενότητα του Head Up Keys, η οποία είναι διαθέσιμη online στον ιστότοπο της L’Oréal Professionnel, στο YouTube, αλλά και στην εκπαιδευτική πλατφόρμα ACCESS της L’Oréal.

Για να μετατρέψει το Head Up σε ένα online κίνημα, η L’Oréal Professionnel αποκαλύπτει το σήμα συσπείρωσης, το οποίο έχει διττή σημασία. Αυτή η χειρονομία σημαίνει «ελπίδα» στη νοηματική γλώσσα, και ταυτόχρονα χρησιμοποιείται στη γιόγκα για γείωση. Καλούμε όλες τους επαγγελματίες κομμωτές αλλά και όσους αγαπούν τα μαλλιά να διαδώσουν το μήνυμα με αυτό το σύνθημα, μέσα από τους λογαριασμούς τους στα social media (βλ. εικόνες καμπάνιας).

Επιπλέον, ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο το πρόγραμμα ενώνοντας τις δυνάμεις της με την πλατφόρμα Calm, τη # 1 εφαρμογή για διαλογισμό, ύπνο και χαλάρωση, προσφέροντας 3 μήνες δωρεάν χρήσης και 50 % έκπτωση τον 1ο χρόνο στο premium πλάνο συνδρομής, ενθαρρύνοντας ακόμη περισσότερο την αξιοποίηση του.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στην ιστοσελίδα της L’Oréal Professionnel https://www.lorealprofessionnel.gr/head-up-dwrean-programma-ekpaideyshs-epaggelmaties-kommwtes, καθώς και στην σελίδα της στο Instagram @lorealpro_education_gr, όπου ανεβαίνουν συνεχώς χρήσιμες συμβουλές και testimonials κομμωτών γύρω από την ψυχική υγεία.

Οι κομμωτές προσφέρουν υπηρεσίες που δεν μένουν μόνο στην όποια αλλαγή γίνεται στα μαλλιά, κι αυτό γιατί ακούνε, νοιάζονται και είναι εδώ για εμάς. Στη LOréal Professionnel, είναι καθήκον μας να ευαισθητοποιήσουμε σχετικά με τη σημασία της ψυχικής υγείας και να τους παράσχουμε τους πόρους που θα τους δώσουν δύναμη και σθένος. Είμαστε υπερήφανοι για την υλοποίηση του Head Up, και ευελπιστούμε το μακροπρόθεσμο αυτό πρόγραμμα να συμβάλει στην υποστήριξη του κλάδου της κομμωτικής. “ εξηγεί η Anne Machet, Γενική Διευθύντρια της L’Oréal Professionnel.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.