Η MCM ξεκινά την καινοτόμο συνεργασία της με την Harper Collective, χαράσσοντας με υπερηφάνεια ένα μονοπάτι προς ένα μέλλον βιώσιμης και οικολογικά συνειδητοποιημένης ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Η Harper Collective είναι το πνευματικό παιδί των οραματιστών Jaden Smith και Sebastian Manes, με την αποστολή να μεταμορφώνουν ανακτημένα υλικά σε πολυτελή προϊόντα, ξεκινώντας μια νέα εποχή όπου η βιωσιμότητα και η ομορφιά συνυπάρχουν άψογα. Οι συνιδρυτές Manes και Smith, εμπνευσμένοι από το κοινό τους πάθος για την περιβαλλοντική ευθύνη, δηλώνουν, “Οι βιώσιμες αποσκευές είναι το μέλλον των ταξιδιών” – ένα όραμα που μοιράζονται με την MCM.
«Η μάρκα MCM ιδρύθηκε κατά τη διάρκεια μιας εποχής καινοτομίας, εξερεύνησης και ανακάλυψης στον τομέα του πολιτισμού, των ταξιδιών και της τεχνολογίας στο Μόναχο, το 1976. Αυτό ενέπνευσε τη φιλοσοφία μας “Έξυπνη Πολυτέλεια”, όπου η βιωσιμότητα είναι ο απώτερος στόχος μας. Ως κορυφαίος οίκος μόδας πολυτελείας, είναι ευθύνη μας να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα για τον πλανήτη και την κοινωνία μας», λέει η πρόεδρος της MCM, Sung-Joo Kim.
Η MCM εντυπωσιάστηκε από την έναρξη του έργου της Harper Collective στο Selfridges το περασμένο καλοκαίρι και προσέγγισε τους ιδρυτές. Η σύμπνοια και ο ενθουσιασμός για την ανάπτυξη μιας εξατομικευμένης συλλογής αποσκευών ήταν άμεσοι. Πέντε μήνες αργότερα, η συνεργασία παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Φεβρουάριο του 2024, με ενθουσιώδη υποδοχή.
Οι σκληρές ταξιδιωτικές βαλίτσες της Harper Collective είναι κατασκευασμένες από έναν επαναστατικό συνδυασμό 70% ανακυκλωμένου πλαστικού από τους ωκεανούς, όπως δίχτυα ψαρέματος και πλαστικά απορρίμματα, και παράγονται σε ένα ιταλικό εργαστήριο μόλις 47 μίλια από το Μιλάνο. Μετατρέποντας με ευρηματικότητα τα απόβλητα σε πολύτιμους θησαυρούς, η Harper Collective ηγείται της προσπάθειας για μια πιο πράσινη και υπεύθυνη βιομηχανία ταξιδιών.
Η συνεργασία με την MCM αντλεί έμπνευση από την υπάρχουσα συλλογή ‘Ghost’ της Harper, ονομασμένη κατάλληλα από τα εγκαταλελειμμένα δίχτυα ψαρέματος που συμβάλλουν στα υλικά της. Η MCM ενσωματώνει τα δικά της ανακυκλωμένα συστατικά, ενώ η Harper Collective εισάγει βελτιωμένα νέα στοιχεία, καθιστώντας αυτήν τη συνεργασία ακόμη πιο εξαιρετική και ελαφριά.
Η σειρά αποσκευών χρησιμοποιεί το εμβληματικό καφέ Visetos της MCM για να καλύψει τις νέες ελαφριές λαβές από αλουμίνιο. Το εσωτερικό διαθέτει την υπογραφή της MCM από ανακυκλωμένο καπιτονέ νάιλον, δημιουργώντας μια διακριτική συγχώνευση στυλ και βιωσιμότητας. Οι επίσης ανακυκλωμένοι ιμάντες της MCM από τρεις διαφορετικές δεκαετίες ολοκληρώνουν το εσωτερικό. Οι ετικέτες αποσκευών δημιουργούνται από ανακυκλωμένο υλικό Maxi Visetos. Κανένα κομμάτι δεν είναι ακριβώς ίδιο λόγω της πραγματικά ανακυκλωμένης φύσης του υλικού πηγής – κεντρικό στη φιλοσοφία της Harper Collective είναι η αποδοχή της ομορφιάς της ατέλειας και η μη σπατάλη βιώσιμων υλικών, ανεξάρτητα από τις μοναδικές τους ιδιότητες.
Κάθε κομμάτι περιλαμβάνει ένα NFC τσιπ συνδεδεμένο με blockchain που παρέχεται από την Temera, μια εταιρεία Beontag, την κορυφαία εταιρεία ανιχνευσιμότητας προϊόντων για τις αγορές μόδας και πολυτελείας. Η Temera παρείχε επίσης την τεχνολογική της λύση για τη σειριοποίηση και την αυθεντικοποίηση κάθε ατομικού κομματιού. Το Ψηφιακό Διαβατήριο Προϊόντος (DPP) ενεργοποιείται μέσω της πλατφόρμας του Aura Blockchain Consortium, του μοναδικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού πολυτελών μαρκών, του οποίου η MCM είναι μέλος. Ο συνδυασμός των τσιπ NFC με το DPP επιτρέπει στους πελάτες να επαληθεύουν εύκολα την αυθεντικότητα και τη βιωσιμότητα των αγορών τους απλά σκανάροντας το ενσωματωμένο τσιπ NFC. Αυτή η πρωτοβουλία αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας να θέσουμε νέα πρότυπα για την εμπιστοσύνη και τη διαφάνεια στη βιομηχανία πολυτελείας. Αυτό διασφαλίζει ότι κάθε κομμάτι MCM x Harper Collective είναι τόσο αυθεντικό όσο και οικολογικό, με ολόκληρο τον κύκλο ζωής του προϊόντος να τεκμηριώνεται διαφανώς και να είναι εύκολα προσβάσιμος στον πελάτη.
Με το στυλ που ξεπερνά τα όρια της MCM, η συλλογή θα προωθηθεί με μια αξιόλογη καμπάνια CGI, που σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Jaden Smith και περιλαμβάνει έργα τέχνης από τον Ιάπωνα καλλιτέχνη γκραφίτι Inagaki. Ένα ταξίδι από το διάστημα στα βάθη της θάλασσας της γης παρέα με ένα εξωγήινο. Με την απεριόριστη, μελλοντική εστίασή του, το έργο ταιριάζει μοναδικά στην καμπάνια της MCM για το 2024 “Από το Μόναχο στον Άρη”.
Διαθέσιμη σε όλα τα flagship stores της MCM, στον e-shop της Harper Collective και στο κατάστημα Harper Collective στο Selfridges του Λονδίνου, η συλλογή περιλαμβάνει τρία διακριτά σιλουέτες: Cabin, Cabin Expandable (μια νέα εξέλιξη) και μια μεγάλη βαλίτσα check-in. Η αποκλειστικότητα της συλλογής υπογραμμίζεται από την περιορισμένη παραγωγή της.
Η συνεργασία της Harper Collective και της MCM σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το μέλλον των πολυτελών ταξιδιών που εναρμονίζεται με το περιβάλλον.
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;