Στο μυαλό σου παίζει αυτό το δίλημμα πιθανώς κάθε φορά που κοιτάζεσαι στον καθρέφτη: «Είμαι όμορφη ή μέτρια;». Πως θα ένιωθες όμως αν κάποιος σου ζητούσε να περάσεις από μια πύλη με την αντίστοιχη σήμανση;
Ένα εντυπωσιακό 96% των γυναικών δεν επιλέγει τη λέξη «όμορφη» για να περιγράψει τον εαυτό του. Το Dove πιστεύει πως η ομορφιά είναι μια προσωπική επιλογή των γυναικών, που θα πρέπει να νιώθουν ότι μπορούν να πάρουν κάθε μέρα. Μέσα από μια ειλικρινή ταινία που γυρίστηκε σε πέντε χώρες σε όλο τον κόσμο, το Dove λανσάρει την καμπάνια “Choose Beautiful” για να ενθαρρύνει τις γυναίκες όλου του κόσμου να επανεξετάσουν τις επιλογές που παίρνουν για την ομορφιά τους και πώς αυτές οι επιλογές τις κάνουν να αισθάνονται.
Η ταινία του Dove, Choose Beautiful καταγράφει την άποψη πραγματικών γυναικών στο Σαν Φρανσίσκο, τη Σαγκάη, το Δελχί, το Λονδίνο και το Σάο Πάολο, σχετικά με τη δική τους ομορφιά. Αυτές οι γυναίκες έκαναν την παρακάτω επιλογή για το πως που βλέπουν τον εαυτό τους: «μέτρια» σε σχέση με το «όμορφη», το οποίο και συχνά αποφεύγεται. Η ταινία αποκαλύπτει ότι οι γυναίκες συνήθως δυσκολεύονται να αναγνωρίζουν τη δική τους ομορφιά.
«Παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των γυναικών δεν περιγράφουν τους εαυτούς τους ως «όμορφη», το 80% αυτών συμφωνεί ότι κάθε γυναίκα έχει κάτι που την καθιστά όμορφη. Είναι καιρός οι γυναίκες να αρχίσουν να σκέφτονται διαφορετικά αυτή τους την επιλογή», δήλωσε ο Steve Miles, Senior Vice President, Dove. «Η ταινία του Dove, Choose Beautiful προτρέπει τις γυναίκες να πάρουν αυτή την επιλογή και όλες να προβληματιστούν για την τάση τους να μην επιλέγουν να νιώθουν όμορφες. Γιατί όταν το κάνουν, τότε θα απελευθερωθούν και θα νιώσουν ευτυχία και αυτοπεποίθηση, στοιχεία που επηρεάζουν την αυτοεκτίμησή τους.»
«Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, ήταν τόσο εμφανές ότι οι γυναίκες που επέλεξαν να αισθάνονται όμορφες ήταν και αυτές που έλαμπαν με τη θετική και δυναμική τους παρουσία», δήλωσε ο Paul Dektor, σκηνοθέτης της ταινίας. «Όλοι έχουμε την ισχυρή ικανότητα να αντιτεθούμε στη γνώμη των άλλων, των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και της pop κουλτούρας, και ελπίζω πως η ταινία του Dove, Choose Beautiful θα εμπνεύσει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο να επανεξετάσουν το πώς βλέπουν τη δική τους ομορφιά.»
Αλήθεια; Είστε σίγουρες πως δεν πιστεύετε ότι είστε όμορφες ή σας έχουν “αναγκάσει” να πιστεύετε πως δεν είστε όμορφες επειδή δεν συμμορφώνεστε με κάποιο επίκαιρο πρότυπο;
Δείτε την ταινία του Dove, Choose Beautiful στο και κάντε τη δική σας επιλογή στο @Dove με #ChooseBeautiful. Επιλέξτε αυτό που σας κάνει να αισθάνεσθε όμορφα, επιλέξτε το συχνά, και μοιραστείτε το με τον κόσμο. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις επιλογές των γυναικών και την παγκόσμια εμπειρία της ταινίας Choose Beautiful, ακολουθώντας το @Dove στο Tumblr.
Το Dove, χρόνια δεσμεύεται στη δημιουργία ενός κόσμου όπου η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης, και όχι άγχους. Το Dove ελπίζει να εμπνεύσει τις γυναίκες να αναπτύξουν μια θετική σχέση με την ομορφιά, γιατί όταν οι γυναίκες αναγνωρίζουν την ομορφιά του εαυτού τους, τότε έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν θετικά την επόμενη γενιά. Μέχρι το τέλος του 2015, η μάρκα έχει θέσει ως παγκόσμιο στόχο της 15.000 νέοι άνθρωποι να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα αυτοεκτίμησης, και ήδη έχει ξεπεράσει τους 14.000!
Σε μια καθημερινότητα με τόσες χαζές επιλογές που συχνά συμμορφώνονται με πρότυπα και πεποιθήσεις άλλων, ήρθε η στιγμή να κάνουμε μια σωστή επιλογή: #ChooseBeautiful
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!