Μπορεί η ομάδα Μάρκετινγκ των Starbucks να είχαν διαβάσει το βιβλίο της Κατερίνας Τσεμπερλίδου με τίτλο “Έτσι, για καφέ και κουβέντα” γιατί η νέα τους καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ βασίζεται στην ιδέα δύο ανθρώπων που συζητούν διάφορα γεγονότα που συμβαίνουν στη ζωή τους μέσω μηνυμάτων και όταν βρίσκονται πρόσωπο με πρόσωπο.
Στα σποτ βλέπουμε το διάλογο να διαδραματίζεται σε μορφή chat και ηχητικά παρακολουθούμε τον ίδιο διάλογο όταν τα άτομα συναντιούνται. Έτσι, όταν το ζευγάρι προσπαθεί “να τα βρει” ο άντρας καταλαβαίνει πως όλα είναι καλά στο texting αλλά στη συνάντηση του με την κοπέλα του καταλαβαίνει από ένα βλέμμα της πως το θέμα δεν έχει τελειώσει και πως πρέπει να κάνει κάτι για να επανορθώσει (“Να σου πάρω λουλούδια ή κάτι τέτοιο…”)
Στο δεύτερο σποτ, δύο φίλες συζητούν για το χθεσινό ραντεβού της μίας. Ο γραπτός λόγος δεν μπορεί να φανερώσει πως κοκκινίζει η κοπέλα όταν καλείται να περιγράψει το ραντεβού και έτσι η κολλητή της κατανοεί αμέσως πως είναι ήδη “τσιμπημένη” με τον τύπο.
To τρίτο σποτ φανερώνει τον τρυφερό διάλογο ανάμεσα σε έναν πατέρα και την κόρη του:
Το συμπέρασμα είναι ένα: Η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι χρήσιμη (συχνά και πικάντικη) αλλά τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την προσωπική επαφή! Κατά συνέπεια, καμιά φορά χρησιμοποιήστε το κινητό μόνο για να κανονίσετε καφέ με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!
Με σπουδές στην Επικοινωνία, guest εμφάνιση στο χώρο της Διαφήμισης, τελικά, με κέρδισε ο χώρος του Βιβλίου. Σε μία «έκλαμψη φρονήσεως», αποφάσισα να ασχοληθώ με τα δύο παιδικά μου όνειρα, τη μόδα και το γράψιμο, ε, και εδώ κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα!