Εντάξει, όλα έχουνε γίνει (έως παραγίνει) marketing στην εποχή μας…
Στις 10 Ιουνίου ο Πύργος του Άιφελ θα αλλάξει με τον πιο περίεργο τρόπο που μπορούσε να φανταστεί ο ανθρώπινος νους. Μισό λεπτό όμως να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Στις 10 Ιουνίου ξεκινάει το Euro, ή αν προτιμάτε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, στη Γαλλία. Χορηγός της διοργάνωσης είναι η εταιρεία τηλεπικοινωνιών, Orange, η οποία επιστράτευσε μέχρι και το διασημότερο μνημείο του πλανήτη για να κάνει διαφήμιση.
Έτσι από τις 10 Ιουνίου και μετά, οι φίλαθλοι κάθε χώρας θα ποστάρουν στα social media με συγκεκριμένο hashtag και κάθε μέρα μετά τις 9:30 θα γίνεται η καταμέτρηση του hashtag με τις περισσότερες εμφανίσεις. Έτσι ο Πύργος θα παίρνει τα χρώματα της νικήτριας χώρας.
Ναι, ο Πύργος του Άιφελ…