Η ελεύθερη έκφραση, η δημιουργικότητα και η μουσική είναι έννοιες αλληλένδετες που είναι από καιρό σημαντικές για τον ανθρώπινο πολιτισμό. Η μουσική ήταν πάντα ένα ισχυρό εργαλείο έκφρασης, επιτρέποντας στους καλλιτέχνες να μεταφέρουν τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους μέσω του ήχου. Η πράξη της δημιουργίας μουσικής είναι μια εγγενώς δημιουργική διαδικασία, η οποία απαιτεί φαντασία, επιδεξιότητα και διάθεση πειραματισμού και υπέρβασης ορίων. Μέσω της μουσικής, τα άτομα μπορούν να εξερευνήσουν και να εκφράσουν τις μοναδικές τους ταυτότητες και εμπειρίες, δημιουργώντας έργα που είναι τόσο προσωπικά όσο και καθολικά. Επιπλέον, η ελευθερία έκφρασης μέσω της μουσικής είναι θεμελιώδης πτυχή της ανθρώπινης δημιουργικότητας και ουσιαστικό συστατικό μιας ελεύθερης και δημοκρατικής κοινωνίας. Η ικανότητα δημιουργίας και κοινής χρήσης μουσικής χωρίς φόβο λογοκρισίας ή καταστολής είναι ζωτικής σημασίας για την προώθηση της πολιτιστικής πολυμορφίας και τον εορτασμό της ανθρώπινης έκφρασης σε όλες τις μορφές της. Η Adidas είναι μια μάρκα που ήταν πάντα συνώνυμη με τη δημιουργικότητα, την έκφραση, τη μουσική και το στυλ. Με μακρά ιστορία συνεργασιών με καλλιτέχνες και μουσικούς, η μάρκα συνεχίζει να ξεπερνά τα όρια και να εμπνέει νέες γενιές δημιουργών.
Η adidas εγκαινιάζει το «Club Originals», μια νέα καμπάνια που γιορτάζει τη δημιουργικότητα στον κόσμο της μουσικής, της τέχνης, του στυλ και της κίνησης. Η καμπάνια επιδιώκει να εμπνεύσει μια νέα γενιά δημιουργών, που το μέλλον τους ανήκει. Το «Club Originals» αντιπροσωπεύει τη φιλοδοξία της adidas να συνεχίσει να ενισχύει τα ταλέντα της επόμενης γενιάς, καλωσορίζοντας στην κοινότητά της και νέους δημιουργούς, που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους και να εκφραστούν ελεύθερα. Η καμπάνια κάνει ντεμπούτο σε όλη την Ευρώπη μέσα από μια σειρά καθηλωτικών εκδηλώσεων, που ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα και θα περιλαμβάνουν pop-up, πάρτι και δημιουργικές συνεργασίες ανθρώπων από διαφορετικούς χώρους.
Στην Ελλάδα, στα πλαίσια της καμπάνιας «Club Originals», πραγματοποιήθηκε ένα event με 90s και old school επιρροές. Ταλέντα από όλους τους χώρους του θεάματος και του αθλητισμού συνεργάστηκαν δημιουργικά σε ένα κάλεσμα γιορτής και ελευθερίας έκφρασης. Η Josephine Wendel, ο Hercules Tsuzinov, ο Saske, η Dat Lilly, ο Gingerbread και η Παρασκευή Κερασιώτη ήταν κάποιοι από τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας, όπου μαζί με πολύ σημαντικούς αθλητές από την οικογένεια της adidas όπως ο Γιώργος Πρίντεζης, ο Κωνσταντίνος Τσιμίκας, ο Sergio Araujo και ο Κώστας Φορτούνης μας κάλεσαν στη γιορτή του «Club Originals». Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν νέα ταλέντα από αγαπημένα communities της Gen Z μεταξύ των οποίων graffiti artists, roller skaters, gamers, tik tokers και άλλων ταλέντων της νέας γενιάς.
Τα adidas Originals έπαιζαν πάντα έναν αυθεντικό ρόλο στην κουλτούρα της ψυχαγωγίας, από το signature styling του Superstar από τον Run DMC, μέχρι την επιρροή του Gazelle στο indie icon των 90s Noel Gallagher και το πώς το Rivalry ξεπέρασε τα γήπεδα μπάσκετ και τα skate parks και έγινε ένα iconic street παπούτσι. Τώρα η adidas γιορτάζει τα originals του αύριο προσκαλώντας μας να γίνουμε μέρος των εορτασμών του «Club Originals».
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;