Το Negroni Week, ο παγκόσμιος θεσμός που δημιουργήθηκε από το iconic κόκκινο aperitivo Campari & το Imbibe magazine, επιστρέφει για μια ακόμη χρονιά για να χαρίσει μοναδικές στιγμές απόλαυσης και να προσφέρει σε κοινωφελείς σκοπούς, ένα μέρος των εσόδων που θα συγκεντρωθούν από κάθε παραγγελία Negroni.
Για το ορόσημο των 10 χρόνων, ο θεσμός επέλεξε να υποστηρίξει έναν νέο φορέα, τη Slow Food, που αποτελεί ένα διεθνές κίνημα τοπικών κοινοτήτων και ακτιβιστών που δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 160 χώρες. Για κάθε παραγγελία Negroni στα συνεργαζόμενα bars το Campari, μέσα από το Slow Food Negroni Fund θα χρηματοδοτήσει δράσεις για την υποστήριξη του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης. Πιο συγκεκριμένα, κάποιες από τις ενέργειες που θα υλοποιηθούν αφορούν εκπαιδευτικά προγράμματα για τα τρόφιμα & τα ποτά καθώς και ειδικές δράσεις με στόχο τη διατήρηση της πολιτιστικής & βιολογικής ποικιλότητας κάθε τόπου, η οποία εκφράζεται μέσα από τη γαστρονομία του.
Από τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου και για μια ολόκληρη εβδομάδα στο πλαίσιο του Negroni Week, καταξιωμένοι bartenders από την Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως ο Giorgio Bargiani, Brand Ambassador του Cinzano Vermouth και υπεύθυνος των bartenders στο “The Connaught bar” του Λονδίνου (βραβευμένο ως #1 από τα 50 καλύτερα Bars παγκοσμίως), παίρνουν θέση πίσω από την μπάρα σε αγαπημένα σημεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Με αφορμή το Negroni Week, οι καλεσμένοι bartenders θα δημιουργήσουν μια σειρά από exclusive twists του Negroni, γιορτάζοντας με έναν μοναδικό τρόπο την ανάδειξή του σε νούμερο ένα σε πωλήσεις cocktail παγκοσμίως για το 2022.
Παράλληλα, το Campari φέτος μας συστήνει μέσω των social media το “Bartender’s Handshake challenge”. Ένα διαχρoνικό ritual που διεξάγεται μεταξύ των bartenders και συμβολίζει τη φιλοξενία και την αναγνώριση. To “Bartender’s Handshake” είναι ένα ιδιαίτερο cocktail-κέρασμα το οποίο προσφέρεται ως καλωσόρισμα μεταξύ των συναδέλφων και αποτελεί τη δική τους εγκάρδια χειραψία. Με αφορμή τα 10 χρόνια Negroni Week, bartenders από όλο τον κόσμο καλούνται να δημιουργήσουν τη δική τους εκδοχή “Bartender’s Handshake” βασισμένη σε παραλλαγές του Negroni και να τη μοιραστούν με το κοινό τους στα social media. Κάποιες από αυτές τις δημιουργικές παραλλαγές θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει το κοινό σε μια σειρά από θεαματικά events που θα πραγματοποιηθούν σε bars της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια του Negroni week.
Επιπλέον, την εβδομάδα του Negroni Week οι λάτρεις του κόκκινου aperitif θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία Negroni serving ritual σε επιλεγμένα bars, κάνοντας κράτηση του #Table10 μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Negroni Week. Κάνοντας κράτηση του #Table10, οι φανατικοί θαυμαστές του Red Passion θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν μοναδικές εκδοχές Negroni, αποκλειστικά σχεδιασμένες για το 10o Negroni Week και να διεκδικήσουν συλλεκτικά δώρα Campari.
Το σήμα της εκκίνησης για το 10ο Negroni Week δίνει η Tόνια Σωτηροπούλου, Campari Brand Ambassador και προσκαλεί όλους τους λάτρεις του Negroni να δημιουργήσουν το μεγαλύτερο Negroni toast που έγινε ποτέ, υποστηρίζοντας έτσι το διεθνές φιλανθρωπικό έργο του Campari και ενισχύοντας το μήνυμα του φετινού Negroni Week “Raise a Toast to an Icon”.
Για μια ακόμη χρονιά το Negroni week σηματοδοτεί την πιο απολαυστική έναρξη του Φθινοπώρου, γεμάτη Red Passion, απολαυστικά twisted Negroni και συναρπαστικές εκπλήξεις για όλους!