Το FINISH, παρουσιάζει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια για την εξοικονόμηση νερού, με πρωταγωνιστή τον Άκη Πετρετζίκη και κεντρικό μήνυμα: «Βάζουμε ΤΕΛΟΣ στο ξέβγαλμα των πιάτων και εξοικονομούμε πολύτιμο νερό».
Σήμερα, οι περισσότεροι καταναλωτές ξεπλένουν τα πιάτα πριν τα βάλουν στο πλυντήριο πιάτων με αποτέλεσμα να χάνονται άσκοπα εκατοντάδες λίτρα νερού κάθε χρόνο.
Το FINISH, η No #1* μάρκα απορρυπαντικών πλυντηρίου πιάτων που εμπιστεύονται οι καταναλωτές στην Ελλάδα και ο αγαπημένος σεφ, καλούν το κοινό να αλλάξει συνήθειες και να υιοθετήσει νέες καθημερινές τακτικές στο πλύσιμο των πιάτων, που μπορούν να επιφέρουν σημαντικά αποτελέσματα στη μείωση της κατανάλωσης νερού από ένα νοικοκυριό.
Βασικό όχημα, η νέα κάψουλα FINISH ULTIMATE με Activelift Technology, η οποία είναι αποτελεσματική ενάντια σε επίμονους λεκέδες έως και 24 ωρών. Με τη νέα ισχυρή σύνθεση που εγγυάται απόλυτη καθαριότητα & λάμψη, βάζουμε ΤΕΛΟΣ στο ξέβγαλμα των πιάτων πριν τα τοποθετήσουμε στο πλυντήριο, εξοικονομώντας έως και 40l νερό σε κάθε πλύση.**
Η νέα τηλεοπτική καμπάνια του FINISH, ξεκίνησε στις 13 Ιουνίου και αποτελεί μέρος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της μάρκας «Το Νερό είναι στα Χέρια Μας», με στόχο στην ευαισθητοποίηση απέναντι στο πρόβλημα της αλόγιστης κατανάλωσης νερού και σε μία γενικότερη αλλαγή της περιβαλλοντικής νοοτροπίας.
O Άκης Πετρετζίκης και όλοι εμείς υποσχόμαστε να αλλάξουμε καθημερινές συνήθειες και το FINISH υπόσχεται να συμβάλει μέσω τοπικών δράσεων, στην εξοικονόμηση νερού σε περιοχές της Ελλάδας με περιορισμένους υδατικούς πόρους. Η πρωτοβουλία συνεχίζεται αυτό το καλοκαίρι, μετά τον Αϊ Στράτη και τις Οινούσσες, στην Ηρωική νήσο των Ψαρών. Στόχος να εξοικονομηθούν έως και 1.500.000 λίτρα νερό σε διάστημα ενός έτους.