Η Knowcrunch ολοκλήρωσε τη διήμερη ενδοεταιρική εκπαίδευση των 32 στελεχών της ATTP advertising πάνω σε δύο ΑΙ εργαλεία, το ChatGPT & το Midjourney.
Οι εκπαιδευόμενοι είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν πρακτική γνώση σχετικά με τη χρήση των εργαλείων αυτών, που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τις εσωτερικές τους διαδικασίες, καθώς και να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους πελάτες τους.

Η κ. Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, Chairperson της ATTP advertising, ανέφερε «Η εκπαίδευση αυτή μας γέμισε πληροφορίες τόσο σε επίπεδο business και γνώσης όσο και σε επίπεδο για το που οδεύει η αγορά και η κοινωνία»

Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την κατεύθυνση της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και εξέλιξης του ανθρώπινου δυναμικού στο agency, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα και την καινοτομία στην αγορά.

Δείτε αποσπάσματα από την 1η ημέρα και  τον Τόλη Αϊβαλή που δίδαξε το ChatGPT:

https://www.instagram.com/reel/C_yNSDuCH9w/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Δείτε αποσπάσματα από την 2η ημέρα και  την Ελεάννα Ταυλίκου που δίδαξε το Midjourney: https://www.instagram.com/reel/C_3VGY7typ0/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Θυμίζουμε ότι η Knowcrunch ήταν η πρώτη στην Ελλάδα που δημιούργησε online courses για εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως το ChatGPT και το Midjourney, τα οποία ανανεώνονται συνεχώς.
Η Knowcrunch είναι ένας διεθνής οργανισμός που παρέχει υψηλού επιπέδου in-class, e-learning training courses με έμφαση σε θέματα business, marketing & digital marketing και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες brands & agencies..

Leave a Reply

Your email address will not be published.