Μία συνεργασία των Public με την επιστημονική ομάδα της Gordon Hellas, που αλλάζει τον τρόπο επιλογής και αξιολόγησης των παιδικών παιχνιδιών!
· Και τα 14.000 παιδικά παιχνίδια των Public κατηγοριοποιήθηκαν από τους συνεργάτες και εξειδικευμένους επιστήμονες του οργανισμού Gordon Hellas με βάση τη θεωρία των πολλαπλών ευφυϊών του Dr. Howard Gardner
· Ειδική digital εφαρμογή για τη διευκόλυνση επιλογής παιδικών παιχνιδιών με βάση τις πολλαπλές ευφυΐες αποκλειστικά στο www.public.gr
· Αφιερώθηκαν 200 ώρες εκπαίδευσης του προσωπικού
Τα Public, η Νο 1 ελληνική αλυσίδα καταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με 54 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εντάσσουν στην ευρύτερη επιχειρηματική τους στρατηγική για το παιδί και την οικογένεια, τη νέα συνεργασία με το διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Gordon Hellas.
Η Gordon Hellas είναι επίσημος εκπρόσωπος του Gordon Training International, που ιδρύθηκε το 1962 από τον τρεις φορές υποψήφιο για Νόμπελ Ειρήνης, Dr. Thomas Gordon, και εξειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας.
Επενδύοντας περαιτέρω στην ανάπτυξη της κατηγορίας των παιδικών παιχνιδιών, τα Public, σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα που συνέταξε η Gordon Hellas, προχώρησαν σε μία καινοτόμο πρωτοβουλία, η οποία αφορά στην κατηγοριοποίηση των παιχνιδιών βάσει της ηλικίας και του τύπου ευφυΐας που συνδέεται με το κάθε παιχνίδι.
Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των «πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή Howard Gardner, ο οποίος είναι σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης του αμερικανικού Υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών, κάθε άτομο διαθέτει 8 ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας – την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Οι 8 τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο ανεπτυγμένοι σε κάθε άτομο.
Στη βάση αυτή και με στόχο να διευκολύνουν τον ενδιαφερόμενο να επιλέξει το κατάλληλο παιχνίδι, τα Public δημιούργησαν στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα (www.public.gr) μια ειδική εφαρμογή που φιλοξενεί το σύνολο των παιδικών παιχνιδιών κατηγοριοποιημένων ανά ευφυΐα.
Η κατηγοριοποίηση όλων των παιχνιδιών έχει εφαρμοστεί και σε 4 καταστήματα Public (Γλυφάδα, Κολωνάκι, The Mall, Πυλαία) με ειδικές σημάνσεις. Ταυτόχρονα, το έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό, είναι στη διάθεση των καταναλωτών για να τους κατευθύνει στην αναζήτηση αυτή.
Τα Public αποτελούν έναν ιδανικό προορισμό για το παιδί. Παρακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις και σε συνεργασία με τους πλέον καταξιωμένους κατασκευαστές παιδικών προϊόντων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προσφέρουν μία ολοκληρωμένη πρόταση μέσα από 98.000 επώνυμα, ποιοτικά προϊόντα. Με την καθοδήγηση του άρτια εκπαιδευμένου προσωπικού, ο επισκέπτης μπορεί να βρει βρεφικά είδη, παιδικά παιχνίδια, σχολικά βιβλία και είδη, CD & βινύλια, βιβλία και Comics αλλά και ταινίες σε μεγάλη ποικιλία και εύρος τιμών.
Με στόχο να συμβάλλουν στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων τους και να δημιουργήσουν αφορμές για την ενίσχυση της σχέσης γονέα – παιδιού, τα Public οργανώνουν σε ετήσια βάση πάνω από 700 εκδηλώσεις και εργαστήρια σε όλα τα καταστήματα της Αθήνας και της επαρχίας.
Ο εμπορικός διευθυντής προϊόντων ψυχαγωγίας των Public, Σπήλιος Λαμπρόπουλος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία στοχεύει να προτείνει το παιχνίδι ως μέσο για την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς των παιδιών, υπογραμμίζοντας το μεγάλο ενδιαφέρον μας για το συγκεκριμένο κοινό. Έχουμε την πεποίθηση ότι οι πελάτες μας θα υιοθετήσουν αυτή τη νέα φιλοσοφία στην επιλογή παιχνιδιών»
Η επιστημονική ομάδα που συνέταξε η Gordon Hellas, δήλωσε : «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τη συνεργασία μας με τα Public, διότι αποτελεί μια κοινή προσπάθεια που βοηθάει τους γονείς να είναι πιο αποτελεσματικοί στις επιλογές τους. Μέλημά μας είναι να τους εφοδιάσουμε με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να αναθρέψουν τα παιδιά τους με τρόπο που θα προάγει το αίσθημα της υπευθυνότητας, της αυτονομίας, της αυτοπειθαρχίας, της συνεργασίας, του κοινωνικού ενδιαφέροντος και της χρησιμότητάς τους στο κοινωνικό σύνολο.»
Τα Public αναγνωρίζουν ότι το παιχνίδι είναι η γλώσσα των παιδιών και τα παιχνίδια είναι οι λέξεις τους και προτρέπουν όλους εσάς να δείτε το παιχνίδι… αλλιώς!