Στο πλαίσιο της ανανέωσης της εταιρικής της εικόνας, η εταιρεία Ούζο Βαρβαγιάννη προχώρησε πρόσφατα στον πλήρη επανασχεδιασμό του site της.
Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας σε συνδυασμό με το rebranding έχουν στόχο να κάνουν τον χρήστη να ταξιδέψει από το 1860 στο σήμερα εμβαθύνοντας στην ιστορία του Ούζου Βαρβαγιάννη, να ανακαλύψει τη διαδικασία από την προετοιμασία μέχρι το τελικό προϊόν και να γνωρίσει τις τέσσερις διαφορετικές ετικέτες, που ταιριάζουν σε ποικίλες στιγμές και διαθέσεις.
Με βάση τη σύγχρονη αισθητική και σεβασμό στην πολυετή ιστορία του Ούζου Βαρβαγιάννη, ο επανασχεδιασμός του site έγινε με στόχο τη σύνδεση του παλιού με το νέο και τον ξεκάθαρο προϊοντικό διαχωρισμό.
Η ανανεωμένη ιστοσελίδα δίνει μια νέα και φρέσκια αίσθηση, χρησιμοποιώντας λευκούς χώρους με έμφαση σε μεγάλες φόρμες και σχήματα βασισμένα στην χαρακτηριστική ετικέτα του Ούζου Βαρβαγιάννη. Το χρώμα και οι εικόνες κάθε προϊόντος, δημιουργούν μια αίσθηση διαφορετική, με μυρωδιά και γεύση ελληνική. Κάθε χρώμα είναι μια διαφορετική εμπειρία, μια διαφορετική διάθεση, μια μοναδική γεύση.
Η k2design σχεδίασε τη νέα ιστοσελίδα του brand με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης να έχει μια ευχάριστη εμπειρία πλοήγησης από οποιαδήποτε συσκευή.
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;