Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τις Koalaa και Moner Bondhu ως νικήτριες του τέταρτου Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, ενός παγκόσμιου προγράμματος που έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει ιστορικά περιθωριοποιημένους επιχειρηματίες, συμπεριλαμβανομένων των μαύρων, των ιθαγενών, των έγχρωμων ατόμων (BIPOC), των ατόμων που ζουν με αναπηρία και των γυναικών. Με αποστολή να προωθήσουν τις κοινότητές τους χτίζοντας μια πιο συμπεριληπτική βιομηχανία μόδας, οι νικητές της πρόκλησης βασίζονται στο όραμα βιωσιμότητας της Tommy Hilfiger να μην σπαταλάει τίποτα και να καλωσορίζει όλους.
Η τελική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου στα παγκόσμια κεντρικά γραφεία της Tommy Hilfiger στο Amsterdam της Ολλανδίας, όπου οι πέντε φιναλίστ του προγράμματος παρουσίασαν τις επιχειρηματικές τους ιδέες σε μια διακεκριμένη κριτική επιτροπή που αποτελείται από ηγέτες επιχειρήσεων και αειφορίας. Η Koalaa και η Moner Bondhu κέρδισαν συνδυαστικό βραβείο 200.000 ευρώ και θα επωφεληθούν από μια ετήσια καθοδήγηση από ειδικούς της Tommy Hilfiger και του INSEAD – μιας από τις κορυφαίες και μεγαλύτερες σχολές μεταπτυχιακών επιχειρήσεων στον κόσμο – εκτός από μια θέση στο πρόγραμμα INSEAD Hans Wahl Impact Entrepreneurship Program, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να καλλιεργεί καινοτόμους ηγέτες φέρνοντας κοντά ανθρώπους, πολιτισμούς και ιδέες. Η Koalaa ψηφίστηκε επίσης ως “Αγαπημένη του κοινού” από τους συνεργάτες της Tommy Hilfiger, κερδίζοντας ένα επιπλέον βραβείο 15.000 ευρώ.
Οι νικητές του τέταρτου διαγωνισμού Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge είναι οι ακόλουθοι:
Koalaa: Μια βρετανική πρωτοβουλία που κατασκευάζει άνετα, οικονομικά προσιτά και μαλακά προσθετικά άνω άκρων, και παρέχει μια υποστηρικτική κοινότητα, βραβεύτηκε με 115.000 ευρώ. “Η ομάδα μας ανυπομονεί να βοηθήσει και να ενδυναμώσει αυτή την απίστευτη κοινότητα”, δήλωσε ο Nate Macabuag, ιδρυτής της Koalaa. “Μπορούμε να εκτιμήσουμε τι σημαίνει να έχεις άνετα και οικονομικά προσιτά προσθετικά και θέλουμε να προχωρήσουμε μπροστά με ένα τρόπο για να εξυπηρετήσουμε ανθρώπους όλων των ηλικιών. Το να κερδίσουμε αυτή την πρόκληση σημαίνει ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε πραγματικό αντίκτυπο και να οικοδομήσουμε την κοινότητά μας για την υποστήριξη από ομοτίμους”.
Το Moner Bondhu: Μια νεοσύστατη επιχείρηση με έδρα το Μπαγκλαντές που παρέχει προσβάσιμες και οικονομικά προσιτές υπηρεσίες ψυχικής υγείας και ευημερίας σε όλους, κέρδισε 100.000 ευρώ. “Είναι τιμή μας που ανακηρυχθήκαμε νικητές του Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, δήλωσε η Tawhida Shiropa, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της Moner Bondhu. “Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε την αποστολή μας σε παγκόσμια κλίμακα, προσφέροντας επαγγελματική συμβουλευτική, εργαστήρια και κατάρτιση σε όλους, ιδίως στους εργαζόμενους στα εργοστάσια ενδυμάτων, στις γυναίκες και στους νέους σε όλο το Μπαγκλαντές. Το να κερδίσουμε την πρόκληση είναι ένας ακόμη τρόπος με τον οποίο κάνουμε την πραγματική διαφορά”.
“Ως παγκόσμιο brand, έχουμε την ευθύνη να ενισχύσουμε τις φωνές των καινοτόμων που δεσμεύονται να προωθήσουν θετικές αλλαγές στον κλάδο μας”, δήλωσε ο Tommy Hilfiger. “Πρέπει να γίνει περισσότερη δουλειά για να επιτευχθεί πραγματική συμμετοχικότητα σε όλο το τοπίο της μόδας. Η θετικότητα και η επιχειρηματικότητα που έφερε στο τραπέζι κάθε φιναλίστ με κάνει να ελπίζω ότι οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση”.
Οι κριτές που επέβλεψαν την τελική εκδήλωση του Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge περιελάμβαναν τους:
– Tommy Hilfiger
– Martijn Hagman, Διευθύνων σύμβουλος, Tommy Hilfiger Global και PVH Europe
– Halima Aden, Πρώην μοντέλο και ακτιβίστρια
– Esther Verburg, EVP, Sustainable Business and Innovation, Tommy Hilfiger Global και PVH Europe
– Adrian Johnson, επιχειρηματίας των μέσων ενημέρωσης, επίκουρος καθηγητής επιχειρηματικότητας στο INSEAD
– Katrin Ley, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Fashion for Good
– Yvonne Bajela, Επενδυτικός εταίρος και μέλος του διοικητικού συμβουλίου
Η τέταρτη έκδοση του προγράμματος ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2022, με περισσότερες από 250 αιτήσεις που υποβλήθηκαν από κοινωνικούς επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο. Κατά τη διάρκεια μιας διαδικασίας πολλών βημάτων και ενός έτους, οι συνεργάτες της Tommy Hilfiger και οι εκλεκτοί κριτές καταναλωτών περιόρισαν αυτές σε πέντε φιναλίστ με βάση ένα αυστηρό σύνολο κριτηρίων. Κατά την προετοιμασία της τελικής εκδήλωσης, οι επιχειρηματίες ολοκλήρωσαν σχεδιαστικά σπριντ με εμπειρογνώμονες της Tommy Hilfiger, όπου παρουσίασαν τις πιο σημαντικές επιχειρηματικές προκλήσεις τους και ανέπτυξαν πρακτικές λύσεις. Στη συνέχεια βελτίωσαν τις προτάσεις τους παρουσιάζοντας τις σε μια επιλεγμένη ομάδα επιχειρηματικών μετόχων.
Η αποστολή της Tommy Hilfiger είναι να γίνει μια κορυφαία βιώσιμη εταιρεία lifestyle σχεδιαστών που “δεν σπαταλάει τίποτα και καλωσορίζει όλους”, μέσω του τρόπου με τον οποίο δημιουργεί τα προϊόντα της, διαχειρίζεται τις δραστηριότητές της και συνδέεται με τις κοινότητες και τα ενδιαφερόμενα μέρη της.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι της Tommy Hilfiger για τη βιωσιμότητα, το οποίο τροφοδοτείται από τη στρατηγική Forward Fashion της PVH, μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge είναι διαθέσιμες εδώ: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.
Οι φίλοι και οι ακόλουθοι του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;