Η L’Oréal διοργανώνει και φέτος τον παγκόσμιο διαγωνισμό καινοτομίας Brandstorm, όπου με αφορμή τα 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας του διευρύνει το όριο ηλικίας και μπορούν να συμμετέχουν νέοι μέχρι 30 ετών. Οι Φοιτητές και απόφοιτοι καλούνται να παρουσιάσουν τα Καινοτόμα Προϊόντα & Υπηρεσίες Ομορφιάς του 2030 (#Disrupt Beauty 2030), επιλέγοντας ανάμεσα στις κατηγορίες Inclusion, Green, Tech, ανάλογα με τον κλάδο που ενδιαφέρονται ή ασχολούνται. Οι ειδικοί της L’Oréal θα βρίσκονται δίπλα στους συμμετέχοντες, προσφέροντας την απαραίτητη καθοδήγηση και χρήσιμες συμβουλές.
Γιατί φέτος ο διαγωνισμός Brandstorm είναι ξεχωριστός;
– Δικαίωμα συμμετοχής έχουν νέοι και νέες μέχρι 30 ετών από όλες τις ειδικότητες
– Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία πεδία (tracks) για να ετοιμάσουν την πρότασή τους:
Πεδίο Inclusion, για να αναδείξουν τα καινοτόμα προϊόντα & υπηρεσίες ομορφιάς του 2030 που θα ενισχύσουν τη Συμπερίληψη
Πεδίο Green, για να παρουσιάσουν τα βιώσιμα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις λύσεις του 2030 που θα μειώσουν τo περιβαλλοντικό αποτύπωμα και θα προβάλλουν τη βιώσιμη ομορφιά
Πεδίο Tech, για να αποτυπώσουν την ξεχωριστή εμπειρία των πελατών του 2030 που υποστηρίζεται από την προηγμένη τεχνολογία
– Ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα εκπαίδευσης της L’Oréal θα είναι στη διάθεση των υποψηφίων, ενισχύοντας την προσπάθειά τους
– Οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με τους υπεύθυνους προσλήψεων και θα ενημερωθούν για τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στη L’Oréal
– Το βραβείο αφορά στο πρόγραμμα Intrapreneurship της L’Oréal, όπου οι 3 νικήτριες ομάδες (1 από κάθε πεδίο) θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal στη Γαλλία.
Ποια είναι τα βήματα συμμετοχής στον διαγωνισμό;
Αν είσαι μέχρι 30 ετών, δήλωσε συμμετοχή και ανακάλυψε το νέο κόσμο ευκαιριών που σου προσφέρει η L’OREAL.
Τα βήματα του διαγωνισμού είναι απλά:
· Κάνε Εγγραφή στο διαγωνισμό
· Σχημάτισε μια ομάδα από 3 μέλη
· Επίλεξε ένα από τα πεδία (tracks) ενδιαφέροντος
· Κατέθεσε την ιδέα σου έως 17/03/22
· Λάβε μέρος στον ελληνικό τελικό τον Απρίλιο 2022
Η νικήτρια ομάδα θα διαγωνιστεί στον ελληνικό τελικό για να κερδίσει μία θέση στο διεθνή τελικό στο Παρίσι.
Ο παγκόσμιος διαγωνισμός Brandstorm, σε αριθμούς:
· 61.000 εγγεγραμμένοι συμμετέχοντες, 23.300 από ειδικότητες STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics)
· Εκπρόσωποι από 65+ χώρες
· 150-200 περίπου εργαζόμενοι παγκοσμίως προσλαμβάνονται από τη L’Oréal κάθε χρόνο μέσω του διαγωνισμού
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το: https://brandstorm.loreal.com/
Σχετικά με το διαγωνισμό
Ο διαγωνισμός της L’Oréal δημιουργήθηκε πριν από 30 χρόνια, και έχει εξελιχθεί στον μεγαλύτερο διαγωνισμό καινοτομίας για φοιτητές & απόφοιτους παγκοσμίως, με συμμετέχοντες από 65 χώρες. Ο διαγωνισμός είναι τώρα ανοιχτός σε φοιτητές και νέους επαγγελματίες έως 30 ετών από κάθε χώρα και κάθε κλάδο. Ο διαγωνισμός προσελκύει σήμερα πάνω από 61.000 συμμετέχοντες κάθε χρόνο, σε ομάδες των τριών που αποτελούνται από προπτυχιακούς φοιτητές ή απόφοιτους από την ίδια ή διαφορετικές σχολές. Οι ομάδες έχουν μερικούς μήνες για να δημιουργήσουν μια ιδέα και να δουλέψουν με στόχο την υλοποίησή της. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: https://brandstorm.loreal.com
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.