Το νέο κοινωνικό πρόγραμμα της Henkel Consumer Brands και του Dixan «Παίξε Καθαρά» ξεκίνησε δυναμικά τον πρώτο κύκλο εκπαιδεύσεων και δράσεων κατά του παιδικού εκφοβισμού, σε συνεργασία με ακαδημίες ποδοσφαίρου και αθλητικές οργανώσεις σε όλη την Αττική. Με σκοπό το «καθαρό» παιχνίδι, το πρώτο σφύριγμα έγινε στις εγκαταστάσεις της αθλητικής ακαδημίας «Νικητές» στο Χαλάνδρι με σπουδαία συμμετοχή από παιδιά, γονείς και προπονητές, που όλοι μαζί έγιναν μια ομάδα δίνοντας ηχηρό μήνυμα για την καταπολέμηση και μείωση φαινομένων εκφοβισμού στην παιδική ηλικία.

Το Dixan μαζί με τον Ηλία Καραπιπέρη, ιδρυτή της αθλητικής ακαδημίας «Νικητές» και Winners Coaching, παρουσίασαν σε γονείς μικρών αθλητών το φαινόμενο του αθλητικού εκφοβισμού και τις εκφάνσεις του μέσα στα γήπεδα, αναδεικνύοντας παράλληλα την ευθύνη που έχουν τόσο οι γονείς, τα σχολεία και οι προπονητές όσο και τα ίδια τα παιδιά στην εξάλειψη του. Ο αθλητισμός, και συγκεκριμένα το ποδόσφαιρο, ενέχουν κοινωνική ευθύνη και δύναμη που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο των αθλητών για ένα μέλλον χωρίς διακρίσεις, χωρίς ανταγωνισμούς και χωρίς βία. Με γνώμονα πάντα το ευ αγωνίζεσθαι, τα παιδιά διδάχθηκαν υπό την εποπτεία των προπονητών και coach του προγράμματος, την αξία του δίκαιου παιχνιδιού, της ευγενούς άμιλλας και της ίσης συμμετοχής όλων στο παιχνίδι, μαθαίνοντας έμπρακτα να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν συμπεριφορές εκφοβισμού τόσο για τα ίδια όσο και προς τους συναθλητές και συμμαθητές τους.

«Το Dixan εγκαινιάζει το νέο κοινωνικό του πρόγραμμα «Παίξει Καθαρά», ένα πρόγραμμα που στοχεύει στην εξάλειψη του εκφοβισμού σε ακαδημίες ποδοσφαίρου και στα μικρά παιδιά. Όλοι εμείς στην Henkel Consumer Brands έχουμε ως όχημα τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές με έναν κόσμο χωρίς βία, χωρίς διακρίσεις, μόνο με παιδικά χαμόγελα και αισιοδοξία!», δήλωσε η κα Τζένη Ξακουστού, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ και Αειφορίας στον Τομέα Απορρυπαντικών σε Ελλάδα και Κύπρο, Henkel Consumer Brands.