Η Swarovski παρουσιάζει τη νέα τολμηρή ψηφιακή καμπάνια με πρωταγωνίστρια την πρέσβειρα του brand Karlie Kloss, την οποία πλαισιώνουν άνθρωποι της μόδας που μοιράζονται συμβουλές styling για τη νέα συλλογή βραχιολιών Crystaldust FW2016. Για την Karlie, η ομορφιά της συλλογής έγκειται στις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει: «Μου άρεσε πολύ που συνεργάστηκα με την ταλαντούχα ομάδα δημιουργών σε αυτή την καμπάνια και έτσι είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω πώς το βραχιόλι προσαρμοζόταν ανάλογα με το προσωπικό στυλ του καθενός. Προτιμώ το απλό στυλ, μ’ αρέσει να συνδυάζω καθαρές γραμμές με πιο τολμηρά αξεσουάρ. Το βραχιόλι Crystaldust μεταμορφώνει κάθε μου εμφάνιση, είτε βρίσκομαι στο κόκκινο χαλί είτε στο πλατό ή στην αίθουσα διδασκαλίας, και μου χαρίζει έξτρα λάμψη και αυτοπεποίθηση».
Η Kloss πρωταγωνιστεί στην καμπάνια την οποία σκηνοθετεί και φωτογραφίζει η Sophy Holland, σε συνεργασία με τη Margaret Zhang και τον Tommy Ton, επαγγελματίες οι οποίοι έχουν απαθανατίσει την Karlie σε διαφορετικές περιστάσεις και που η Swarovski εμπιστεύεται σταθερά. Το καστ συμπληρώνουν κι άλλα ταλέντα που αποτελούν ζωντανό παράδειγμα του τι σημαίνει #Bebrilliant: τα μοντέλα Winnie Harlow και Chanel Iman, οι πολυδιάστατες ιέρειες της μόδας Vanessa Hong, Vashtie Kola και Harley Viera-Newton, η παρουσιάστρια της τηλεόρασης Giovanna Ewbank από τη Βραζιλία και οι ειδικοί σε θέματα μόδας Bryanboy, Zanita Whittington και Gogoboi.
Η ομάδα αυτή τονίζει την πολυδιάστατη λάμψη και το στυλ, όπως αναφέρει συνοπτικά ο Tommy Ton: «Αυτό που κάνει την ομάδα λαμπερή είναι η ποικιλομορφία και η δημιουργικότητα που αντιπροσωπεύει. Είναι συναρπαστικό να βλέπεις τόσα διαφορετικά πρόσωπα και ταλέντα να συνυπάρχουν για να παρουσιάσουν με τόση φρεσκάδα μια τόσο πολυσύνθετη καμπάνια».