Αν έτυχε να «περιπλανηθείς» στο Instagram τις τελευταίες μέρες, σίγουρα θα είδες κάποιους από τους ανθρώπους που ακολουθείς να μοιράζονται φωτογραφίες των κατοικίδιων τους, με ένα αυτοκόλλητο που αναφέρει ότι κάποιος θα φυτέψει ένα δέντρο για κάθε κατοικίδιο που δημοσιεύεται.
Ένας πρόχειρος υπολογισμός αποκαλύπτει ότι οι φωτογραφίες κατοικιδίων που αναρτήθηκαν στα Instagram stories με το εν λόγω αυτοκόλλητο ξεπέρασαν τα 2,5 εκατ., καθώς πολλοί ήταν οι χρήστες που έσπευσαν να ακολουθήσουν το “ρεύμα”, πιστεύοντας ότι συμμετέχουν σε μια εκστρατεία για καλό σκοπό.
Τι κρύβεται πίσω από το «Add Yours» του Instagram
Που όμως ακριβώς θα φυτευτούν όλα αυτά τα εκατομμύρια δέντρων που υπόσχεται η δράση; Το περίφημο αυτοκόλλητο δεν παρείχε καμία απολύτως πληροφορία σχετικά με το ποιος κρυβόταν πίσω από το viral trend! Ήταν το ίδιο το Instagram; Κάποιος άλλος; Κανείς δε φαινόταν να γνωρίζει!
Είναι γεγονός πως πρόκειται για ένα trend το οποίο δεν βλάπτει κάποιον. Δεν προσφέρει όμως και κάτι καλό. Αν το καλοσκεφτούμε, κανείς δε θα φυτέψει εκατομμύρια δέντρα, επειδή εμείς κάναμε post μια φωτογραφία με το σκύλο μας. Αν βρισκόταν κάποια εταιρεία πίσω από αυτό, σίγουρα θα την ενδιέφερε η δημοσιότητα που θα κέρδιζε, επομένως δε θα τηρούσε σιγή ιχθύος!
Ο οργανισμός Plant A Tree Co ανέλαβε την ευθύνη
Ωστόσο, κανείς δεν ήξερε ποιος ξεκίνησε το trend ή πώς θα οργανωθεί αυτό το εγχείρημα φύτευσης εκατομμυρίων δέντρων. Τελικά, ο οργανισμός Plant A Tree Co ανέλαβε την ευθύνη για την έναρξη της εκστρατείας και παραδέχτηκε πως έσβησε το αρχικό post, μη μπορώντας να ανταποκριθεί.
Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση, «καταλάβαμε αμέσως ότι η υπήρχε μεγάλη συμμετοχή και ότι δεν είχαμε τους πόρους για να φυτέψουμε τόσα πολλά δέντρα, οπότε τη διαγράψαμε σε 10 λεπτά την ανάρτηση. Παρόλο που τη διαγράψαμε, οι ιστορίες συνέχισαν να εξαπλώνονται εκτός ελέγχου μας».
Παρόλα αυτά, η σελίδα αναφέρει ότι θα συνεχίσει την προσπάθεια μέχρι να μαζευτούν τα χρήματα για να φυτευτούν 4 εκατ. δέντρα.
View this post on Instagram
Διαβάστε επίσης:
Jung Ho-yeon: 13 εκατ. followers στο Instagram για την πρωταγωνίστρια του Squid Game
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.