Άμεση ήταν η απάντηση της γνωστής εταιρείας ρούχων μετά τον σάλο που ξέσπασε για την ρατσιστική φωτογράφιση.
Αν δεν θυμάστε, η H&M, πουλούσε ένα μπλουζάκι με το μήνυμα “Coolest monkey in the jungle”, χρησιμοποιώντας ως μοντέλο ένα μαύρο παιδάκι. Αμέσως ξέσπασε σάλος για ρατσιστική συμπεριφορά, ενώ και ο rapper Weeknd, παραιτήθηκε από την σειρά ρούχων που λάνσαρε μέσω της εταιρείας. Μέσα σε όλη αυτή την καταιγίδα από αντιδράσεις, η εταιρεία πήρε θέση, ξεκαθαρίζοντας πως ουδέποτε ήθελε να θίξει κάποιον ενώ το μπλουζάκι δεν πωλείται πλέον.
“Λυπούμαστε βαθύτατα για την φωτογραφία και μετανιώνουμε πραγματικά για το σχέδιο. Όχι μόνο αποσύραμε την σχετική φωτογραφία από την σελίδα μας, αλλά αποσύραμε και την μπλούζα από τα ράφια των καταστημάτων μας. Είναι προφανές πως δεν ακολουθήθηκαν οι ρητές οδηγίες μας ως εταιρεία και ήδη το περιστατικό είναι υπό έρευνα, ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά”, αναφέρει η ανακοίνωση.