Σε μια εποχή που οι οικογένειες σε όλο τον κόσμο ζουν συχνά με φρενήρεις ρυθμούς, περιτριγυρισμένες από περισπασμούς, που τους εμποδίζουν να χαρούν μαζί την ώρα του φαγητού, η νέα καμπάνια της Barilla παρουσιάζει τον τέλειο τρόπο επανασύνδεσης με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.
Οι περισπασμοί κατά τη διάρκεια του γεύματος ή του δείπνου εμποδίζουν τα μέλη της οικογένειας να έρθουν πραγματικά κοντά: η αποσύνδεση μεταξύ των ανθρώπων που δημιουργεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής, καταλήγει να μας απομονώνει από τους ανθρώπους που αγαπάμε.
Η έρευνα** που διεξήχθη από τη Barilla έδειξε ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (49%) πιστεύουν ότι θα ένιωθαν περισσότερο ευτυχισμένοι αν μπορούσαν να περνούν περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Μέσα από την εμβληματική ιταλική μαγειρική και την εφευρετικότητα των Ιταλών για γεύματα που όλοι μπορούν να μοιραστούν, δημιουργούνται μοναδικές στιγμές που φέρνουν τον κόσμο πιο κοντά, αυξάνοντας το αίσθημα της συντροφικότητας. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα της έρευνας, καθώς το ένα τρίτο του πληθυσμού (36%) δηλώνει ότι αισθάνεται πιο κοντά με τους καλεσμένους του όταν όλοι τρώνε το ίδιο φαγητό.
Το ιταλικό στυλ μπορεί να αποτελέσει την απόλυτη έμπνευση για νόστιμα και εύκολα σπιτικά μαγειρευτά πιάτα, φτιαγμένα με λίγα, απλά και νόστιμα υλικά. Η σειρά ζυμαρικών Barilla Classic και η ποικιλία των σχημάτων ζυμαρικών της αποτελούν μια εξαιρετική βάση, για κάθε γευστική μαγειρική δημιουργία που φέρνει κοντά φίλους και οικογένεια. Αναδεικνύοντας τις ιταλικές ρίζες της και την εφευρετικότητα της ιταλικής μαγειρικής, η Barilla, κάνει τη δική της κίνηση – μια κίνηση αγάπης – για κάθε στιγμή που οι άνθρωποι βρίσκονται γύρω από ένα τραπέζι, απολαμβάνοντας μοναδικές γεύσεις ζυμαρικών.
«Ως μάρκα, πιστεύουμε ακράδαντα ότι το φαγητό φέρνει τους ανθρώπους κοντά και έχουμε θέσει ως αποστολή μας να προωθήσουμε τα ζυμαρικά ως μια κίνηση αγάπης που πρέπει να μοιράζεται. Ενώ κινήματα όπως η ψηφιακή αποτοξίνωση μπορεί να φαίνονται για πολλούς ένα μεγάλο βήμα, στην Barilla ελπίζουμε ότι αυτή η καμπάνια μπορεί να δώσει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να είναι πιο παρόντες, προκαλώντας τους εαυτούς τους να είναι εφευρετικοί στην κουζίνα και να δημιουργούν αξέχαστες στιγμές, που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά, ενισχύοντας το αίσθημα της συντροφικότητας», δηλώνει η Ilaria Lodigiani, Chief Marketing Officer Barilla.
Η καμπάνια ζωντανεύει αυτές τις ιστορίες των καθημερινών στιγμών που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά: σε μια τηλεόραση στο σαλόνι, ένας μοναχικός χαρακτήρας κινουμένων σχεδίων κλαίει μπροστά σε έναν άδειο καναπέ, στην κρεβατοκάμαρα μια κονσόλα έχει εγκαταλειφθεί, σε ένα τραπέζι της κουζίνας χτυπάει ένα τηλέφωνο. Κανείς δεν τους δίνει σημασία. Γιατί; Γιατί οι άνθρωποι βρίσκονται όλοι στο τραπέζι απολαμβάνοντας μαζί ένα γευστικό πιάτο ζυμαρικών Barilla.
Η καμπάνια Barilla Classic θα είναι ένα πλήρως ολοκληρωμένο οικοσύστημα με ισχυρή digital επικοινωνία, με στόχο να ζωντανέψει την ιταλική κληρονομιά της Barilla που, με απλές χειρονομίες, εμπνέει τους ανθρώπους να απολαμβάνουν τη ζωή μαζί.
Η νέα καμπάνια της Barilla βρίσκεται ήδη στον αέρα. Ανακάλυψέ την εδώ!
Credits
Global CCO of Publicis Worldwide, CCO of Publicis Groupe Italy: Bruno Bertelli
CCO Publicis Italy: Cristiana Boccassini
CCO Publicis Italy: Francesco Poletti
Global Executive Creative Director: Selim Ünlüsoy
Associate Creative Director: Marie Poumeyrol
Creative Director: Nicholas Bakshi
Art Director: Breno Chiavelli
Copywriter: David Casares
Global Client Service Director: Simona Coletta
Account Director: Alberto Pinto
Sr. Account Manager: Belinda Sciclone
Account Executive: Giovanni Spadola
Strategy Director: Ricardo Coen
Senior Experience Strategist: Antonio Jorgaqi
Strategic Planner: Elisa Fiorentini
Data Strategist: Andrea Battista
Social Media Analyst: Alberto Mura
Jr. Data Analyst: Federica Parisi
Progress Managers: Elisa Petrone, Alessia Cornali
Director: Xavier Mairesse
DoP: Simon Drescher
Photographer: Chloe Hardwick
Chief Production Officer: Francesca Zazzera
Producer: Margherita Fonseca
Art Buyer: Rossana Coruzzi
Global Head of PR and Communication: Isabella Cecconi
Βασικά Στοιχεία:
- 55% των καταναλωτών θέλουν για αυτόν τον χρόνο να περνούν περισσότερο χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους
- 49% των καταναλωτών πιστεύει πως μπορούν να νιώσουν μια αύξηση στο αίσθημα της ευτυχίας, αν έχουν τη δυνατότητα να περνούν χρόνο με τους αγαπημένους τους
- 36% επιβεβαιώνουν ότι αισθάνονται πιο κοντά στους ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο τραπέζι, όταν όλοι απολαμβάνουν το ίδιο φαγητό
**(Τα στατιστικά στοιχεία προέρχονται από την έρευνα της 3Gem σε 2000 άτομα και υλοποιήθηκε μεταξύ 10-17 Φεβρουαρίου 2023)
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;