Ο καφές από άλλη οπτική γωνία!

Την 1η Οκτωβρίου και με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα καφέ o illy εγκαινίασε την νέα επικοινωνιακή εκστρατεία #cupsidedown, που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της κυκλικής οικονομίας ως εναλλακτική λύση στο μοντέλο γραμμικής οικονομίας. Με το #cupsidedown o illy τονίζει την ανάγκη αυτής της αλλαγής και σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Matteo Attruia σχεδίασε ένα νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι με στόχο να δώσει την νέα αυτή οπτική στην κατανάλωση του καφέ.

Έτσι, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και το Σάββατο 1η Οκτωβρίου, το Μετρό του Συντάγματος ντύθηκε στα χρώματα του illy με τα βήματα των επισκεπτών να κατευθύνονται αποκλειστικά στο ειδικά σχεδιασμένο corner illy. Εκεί, οι λάτρεις του καφέ και όλοι οι επισκέπτες του Μετρό ενημερώθηκαν σχετικά με την νέα καμπάνια #cupsidedown που έχει ως στόχο να αποδείξει πως η κατανάλωση του καφέ δεν αφορά μόνο στην γεύση αλλά μπορεί να αποτελέσει και μια σημαντική πράξη ευθύνης προς το περιβάλλον. Οι παρευρισκόμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν από κοντά και να φωτογραφηθούν με το νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι που τράβηξε τα βλέμματα ενώ απολάμβαναν έναν μοναδικό καφέ illy που αποτέλεσε ιδανικό εφόδιο για να ξεκινήσουν όμορφα την ημέρα τους.

Η εκστρατεία #cupsidedown πλαισιώθηκε με δυναμικό και ταυτόχρονα ενημερωτικό περιεχόμενο στα SoME κανάλια του illy_greece και από πλήθος επώνυμων influencers οι οποίοι ενημέρωσαν τους followers τους για την νέα καμπάνια και τους παρακίνησαν να δουν τον καφέ με μια νέα οπτική.

Αξίζει να σημειωθεί πως η δημιουργία οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής αξίας για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη αποτελεί εξαρχής βασική αρχή της illycaffè η οποία έχει αναπτύξει ένα επιχειρηματικό μοντέλο βασισμένο στη βιώσιμη ποιότητα. Η illycaffè, ως κοινωφελής οργανισμός και έχοντας την πιστοποίηση B-Corp, πιστεύει ακράδαντά στην ανάγκη δημιουργίας ενός συστήματος που μπορεί να αναγεννηθεί από μόνο του, εξασφαλίζοντας την ευημερία των ανθρώπων και του πλανήτη. Η εταιρεία συνεργάζεται στενά με τους καλλιεργητές καφέ, παρέχοντας εκπαίδευση για την επίτευξη βιώσιμης ποιότητας και υποστηρίζοντας έργα που δημιουργούν αξία για τις τοπικές κοινότητες και το περιβάλλον. Η illycaffè έχει ως στόχο να απαλλαγεί από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2033, εφαρμόζοντας ένα κυκλικό και αναγεννητικό μοντέλο που μπορεί να δεσμεύσει τον άνθρακα κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού της μέσω της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και μειώνοντας τις επιπτώσεις κάθε στοιχείου σε όλο το κύκλο παραγωγής, από τα προϊόντα έως τη συσκευασία.

Περισσότερες λεπτομέρειες για την εκστρατεία #cupsidedown μπορείτε να βρείτε εδώ.

Σχετικά με την illycaffè

Η illycaffè είναι μια ιταλική οικογενειακή επιχείρηση, η οποία ιδρύθηκε στην Τεργέστη το 1933 και από τότε δεσμεύεται να προσφέρει τον καλύτερο καφέ στον κόσμο. Η illycaffè είναι το πιο ευρέως διαδεδομένο brand καφέ του κόσμου, παράγοντας το μοναδικό χαρμάνι illy 100% Arabica από 9 από τις καλύτερες ποικιλίες Arabica του κόσμου. Κάθε μέρα σερβίρονται περισσότερα από 7 εκατομμύρια φλιτζάνια καφέ σε περισσότερες από 140 χώρες στα καλύτερα καφέ, εστιατόρια και ξενοδοχεία, αλλά και σε γραφεία και σπίτια. Η illycaffè έχει γίνει το  πρότυπο για τον καφέ espresso, και χάρη σε τρεις σημαντικές καινοτομίες θεωρείται παγκόσμιος ηγέτης στην επιστήμη και την τεχνολογία του καφέ. Με την απονομή του πρώτου «Βραβείου Ernesto Illy για την ποιότητα του καφέ espresso» το 1991 στη Βραζιλία, η illycaffè επίσης πρωτοστάτησε στην άμεση προμήθεια, στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας και στην πληρωμή υψηλότερης τιμής για την καλύτερη ποιότητα καφέ, βασιζόμενη στις σχέσεις που διέπονται από τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.

Από το 2016, η εταιρία διεύρυνε τον θεσμό των βραβείων. Θέσπισε τα «Ernesto Illy International Coffee Awards», με τα οποία ετησίως βραβεύει τους καλύτερους καλλιεργητές καφέ ανά τον κόσμο που συμμετέχουν στο χαρμάνι της μάρκας και που κατά τον illy παράγουν τον καλύτερο καφέ με βιώσιμο τρόπο. Από το 2013, η εταιρεία βρίσκεται στη λίστα με τις πιο ηθικές εταιρείες στον κόσμο. Το 2019, η illycaffè υιοθέτησε επισήμως τη μορφή της πολυμετοχικής κοινωφελούς εταιρίας (Benefit Company) αναλαμβάνοντας και τυπικά την υποχρέωση να συνδυάζει την επιδίωξη της κερδοφορίας με την ανάληψη δράσεων που ευεργετούν την κοινωνία και το περιβάλλον. Το 2021, η illycaffè ήταν η πρώτη ιταλική εταιρεία στον τομέα του καφέ που έλαβε τη διεθνή πιστοποίηση ως B Corp ως αποτέλεσμα της δέσμευσής της να συμμορφωθεί με τα υψηλότερα πρότυπα κοινωνικής και περιβαλλοντικής απόδοσης.

Η εταιρεία επίσης ίδρυσε το Πανεπιστήμιο του Καφέ με στόχο την καλλιέργεια και διάδοση της κουλτούρας της, παρέχοντας ολοκληρωμένη ακαδημαϊκή και πρακτική εκπαίδευση για καλλιεργητές καφέ, barista και λάτρεις του καφέ ώστε να καλυφθούν όλες οι πτυχές του προϊόντος. Οτιδήποτε «φτιάχνεται στην illycaffè » ενισχύεται από την ομορφιά και την τέχνη, που αντιπροσωπεύουν τις ιδρυτικές αξίες του brand, ξεκινώντας από το λογότυπο – σχεδιασμένο από τον καλλιτέχνη James Rosenquist – έως τη διάσημη συλλογή illy Art, η οποία αποτελείται από περισσότερα από 100 φλιτζάνια σχεδιασμένα από διεθνείς καλλιτέχνες. Το 2019, η εταιρεία απασχολούσε 1,405 άτομα και παρουσίασε ενοποιημένα έσοδα ύψους 520,5 εκατομμυρίων ευρώ. Υπάρχουν περίπου 269 σημεία ILLYCAFFE σε 40 χώρες.