ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ
Όταν ξεκινάει η θεραπεία για τον καρκίνο, γνωρίζουμε ότι είναι πιθανό ο ασθενής να χάσει τα μαλλιά και την όρεξή του. Κανείς όμως δεν σας έχει μιλήσει για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στο δέρμα του. Πέραν λοιπόν της ενημέρωσης πάνω σε αυτές τις δερματικές ανεπιθύμητες ενέργειες, η εκστρατεία της La Roche-Posay έχει επίσης στόχο να προτείνει συγκεκριμένες, απτές λύσεις.
Θέλοντας να παρουσιάσει με αυθεντικότητα αυτό το βαθιά συναισθηματικό θέμα, η La Roche-Posay πήρε την τολμηρή απόφαση να επιλέξει ογκολογικούς ασθενείς και μέλη της οικογένειάς τους για να συμμετάσχουν στην καμπάνια. Εστιάζοντας στον σημαντικό ρόλο των ατόμων που φροντίζουν τον ασθενή, η μάρκα στέλνει μήνυμα ελπίδας για να βοηθήσει όσους υποβάλλονται σε θεραπεία να συνεχίσουν να αγωνίζονται και να πιστεύουν. Γιατί δύναμη αντλούν όχι μόνο από τη σωστή ιατρική φροντίδα αλλά και από τη φροντίδα που μόνο ένα αγαπημένο πρόσωπο μπορεί να προσφέρει.
ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ, ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
Εκτός από το φιλμ, η La Roche-Posay έχει επίσης ετοιμάσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο ενεργοποίησης 360°, το οποίο θα τεθεί σε εφαρμογή για τον Ροζ Οκτώβριο. Στον ιστότοπο της La Roche-Posay, έχει προστεθεί μια νέα σελίδα προορισμού όπου οι καταναλωτές μπορούν να εξερευνήσουν τους πόρους που διαθέτει η μάρκα σε όσους υποβάλλονται σε θεραπεία, καθώς και συμβουλές από ειδικούς αλλά και από πρώην ογκολογικούς ασθενείς και αγαπημένα τους πρόσωπα.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ BRAND ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Πιστή στο όραμα της, “Κανένας μόνος του ενάντια στον καρκίνο!”, η μάρκα συνεχίζει να ενισχύει για πέμπτη συνεχή χρονιά το έργο του ομίλου «ΑγκαλιάΖΩ» και είναι δίπλα σε ακόμα περισσότερους ανθρώπους μέσω στοχευμένων ενεργειών που θα τους βοηθήσουν να βγουν νικητές σε αυτή τη δύσκολη μάχη: Webinars ενημέρωσης ασθενών, νοσηλευτικού προσωπικού & συγγενών, Δράσεις ενημέρωσης φροντίδας και ομορφιάς (περιποίηση και make-up). Διάθεση 6500 προϊόντων & εντύπων στους ασθενείς.
Σε συνεργασία με την Amgen Hellas που δραστηριοποιείται στην έρευνα και ανάπτυξη φαρμακευτικών προϊόντων βιοτεχνολογίας, δημιουργήθηκε το 2019 το «for my SKIN», ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών που λαμβάνουν θεραπεία για το μεταστατικό καρκίνο του παχέος εντέρου, ενώ μέσα από την συνεργασία με τον ηθοποιό, Αντίνοο Αλμπάνη, νικητής στη δική του μάχη με τον καρκίνο, η La Roche-Posay στέκεται δίπλα στον ασθενή μέσα από την ενημερωτική καμπάνια, τονίζοντας τη σημασία που έχει η φροντίδα του δέρματος για την υγεία αλλά και την ψυχολογία του ογκολογικού ασθενούς, αφού όπως λέει και ο ίδιος, η μάχη κατά του καρκίνου δίνεται με φροντίδα.
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;