Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να ενθαρρύνει τις οικογένειες να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο σε παιχνίδια φαντασίας και δημιουργικότητας
- Η Disney και το Institute of Imagination συνεργάζονται με στόχο το περισσότερο παιχνίδι για τις οικογένειες.
- Οι γονείς που παίζουν καθημερινά με τα παιδιά τους συμβάλλουν στην εξασφάλιση ενός λαμπρού μέλλοντος και προοπτικών σταδιοδρομίας μέσα από το παιχνίδι.
- Η καμπάνια «ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ» έρχεται σαν δεύτερο burst της καμπάνιας που λανσαρίστηκε το 2022 «Η ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ».
Η The Walt Disney Company και το Institute of Imagination ένωσαν τις δυνάμεις τους σε μια παγκόσμια πρωτοβουλία με τίτλο «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» – που βασίζεται στην 100ετή κληρονομιά της Disney – για να εμπνεύσει τις οικογένειες να παίζουν μαζί και να απολαμβάνουν αυτές τις ξεχωριστές στιγμές πριν τα παιδιά μεγαλώσουν. Η καμπάνια περιγράφει το θετικό αντίκτυπο που έχει το ευρηματικό παιχνίδι φαντασίας στη νέα γενιά και καλεί τους γονείς, τους κηδεμόνες και τους φροντιστές να το θέσουν ως μία σημαντική προτεραιότητα στην καθημερινότητά τους.
Σύμφωνα με τη νέα έρευνα* που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας σε περισσότερους από 3.500 γονείς, κηδεμόνες και φροντιστές στην Ευρώπη, αναδεικνύει ότι σχεδόν οι μισοί (46%) υποστηρίζουν ότι ο ρόλος του παιχνιδιού στην ανάπτυξη ενός παιδιού παίζει καταλυτικό ρόλο. Tα πολλαπλά οφέλη συμπεριλαμβάνουν την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων (48%), την αυξημένη δημιουργικότητα (47%) αλλά και την εκπαίδευση τους προς την πρωτότυπη και καινοτόμα σκέψη (45%). Επιπλέον, πάνω από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (40%) εξήγησαν ότι ενθαρρύνουν το παιχνίδι για να τροφοδοτήσουν τη φαντασία των παιδιών τους. Σχεδόν οι μισοί (44%) πιστεύουν ότι το κοινό παιχνίδι φαντασίας μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική πορεία που θα επιλέξει το παιδί τους όταν ενηλικιωθεί, με το 27% να προσπαθεί ενεργά να εμπνεύσει τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι, σε θέματα σχετικά με το μέλλον και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Τέλος, οι γονείς παίζουν με τα παιδιά τους κατά μέσο όρο 30 λεπτά την ημέρα, για να βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάπτυξή τους.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Disney λανσάρει μια διαφήμιση και μια σειρά από δημιουργικά βίντεο με ιδέες και οδηγίες για δημιουργικό παιχνίδι, εμπνευσμένα από τα αγαπημένα brands και franchises της Disney που κυκλοφορούν στο Disney Greece YouTube και στο Disney Greece Instagram.
Για την περαιτέρω υποστήριξη του Κοινωνικού Σκοπού της Disney και τη δέσμευση της στα παιδιά που βρίσκονται στα νοσοκομεία, έχουν δημιουργηθεί συνολικά 40.000 πακέτα ευρηματικής ενασχόλησης, ειδικά για 116 συνεργαζόμενα νοσοκομεία και χώρους περίθαλψης σε 21 χώρες. Τα πακέτα ευρηματικής ενασχόλησης της Disney – τα οποία έχουν ως στόχο να βοηθήσουν να φέρουν «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» στις οικογένειες – εντάσσονται στο πλαίσιο ενός ευρύτερου νοσοκομειακού προγράμματος της Disney. Το πρόγραμμα αυτό έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με το μακροχρόνιο φιλανθρωπικό εταίρο της Disney, το MediCinema, και καταξιωμένους επαγγελματίες υγείας, για να συμβάλουν στη δημιουργία από «Στιγμές που Αξίζουν». Εστιάζοντας στα παιδιά που ζουν με σοβαρές ασθένειες και μέσα από την παρηγοριά και τη χαρά, στοχεύουν να μειώσουν το άγχος τους και την αίσθηση της απομόνωσης.
«Η ικανότητα να εξερευνούμε τη φαντασία μας μέσα από τη διαδικασία του παιχνιδιού, αποτελεί θεμελιώδες μέρος της παιδικής ανάπτυξης, γι’ αυτό και είναι τόσο σημαντικό να υποστηρίζουμε και να ενθαρρύνουμε το δημιουργικό παιχνίδι στο σπίτι. Το Ινστιτούτο Φαντασίας (Imagination Institute) είναι στην ευχάριστη θέση να συνεργάζεται με τη Disney για να γιορτάσει και να υποστηρίξει τη σημασία του παιχνιδιού, μέσα από ευφάνταστες ιδέες και προτάσεις, που προωθούν τα πλεονεκτήματα ένταξής του στην καθημερινότητα της ζωής μας», σημειώνει ο Tom Doust, Εκτελεστικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Φαντασίας.
Η Sarah Fox, Αντιπρόεδρος Μarketing και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, Games & Publishing EMEA, δήλωσε σχετικά: «Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το παιχνίδι φαντασίας κάθε είδους για τις οικογένειες και τα παιδιά. Το παιχνίδι φαντασίας, δίνει στις οικογένειες την ευκαιρία να ενδυναμώσουν τις μεταξύ τους σχέσεις, περνώντας χρόνο μαζί, αλλά είναι επίσης πολύ σημαντικό το πως συμβάλει στην ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων των παιδιών μας. Γνωρίζουμε ότι πολλοί μπορεί να νιώθουμε ότι τα παιδιά μεγαλώνουν πολύ γρήγορα και ο χρόνος που τους αφιερώνουμε είναι πολύτιμος, γι’ αυτό ελπίζουμε ότι η καμπάνια μας «Το Θαύμα του Παιχνιδιού» θα βοηθήσει οικογένειες να θέσουν ως προτεραιότητα το παιχνίδι και να κάνουν την κάθε μέρα ξεχωριστή, ό,τι κι αν κάνουν – είτε αυτό είναι να περιμένουν στον οδοντίατρο, είτε να ταξιδεύουν με το λεωφορείο, είτε να είναι στο σούπερ μάρκετ ψωνίζοντας».
Γεια σου φίλη! Είμαι η Μάρθα Κατσαρού με τάση να εκφράζομαι μέσα από τη μαγεία της γραφής. Το ακαδημαϊκό μου ταξίδι με πήγε από τον κόσμο της Διοίκησης Επιχειρήσεων στη Σχολή Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, όπου απέκτησα το μεταπτυχιακό μου στη Δημοσιογραφία. Από τα πρώτα μου χρόνια, ανακάλυψα ότι η αληθινή μου φωνή αντηχεί πιο εύγλωττα στον γραπτό λόγο παρά στον προφορικό. Γι’ αυτό και από τους αριθμούς βρέθηκα να «μπλέκομαι» με τα γράμματα, για να επικεντρωθώ στο πάθος μου για το lifestyle. Μόδα, ομορφιά, διακόσμηση ήταν τα θέματα που πάντα με γοήτευαν ως αναγνώστρια. Πλέον, οπλισμένη με όρεξη, ταξιδεύω με τις δικές μου ιδέες και σκέψεις που μοιράζομαι μαζί σου. Θα γίνεις συνταξιδιώτης μου;