Οι δράσεις που αφορούν την βιωσιμότητα της μόδας και την ευαισθησία της βιομηχανίας της σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, εντείνονται όλο και περισσότερο. Τον Απρίλιο του 2019, ο Πρόεδρος της Γαλλίας, Emmanuel Macron, διόρισε τον πρόεδρο και τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Kering, Francois-Henri Pinault, υπεύθυνο για το σχηματισμό ενός συνασπισμού που θα περιλαμβάνει τις σημαντικότερες εταιρείες στον τομέα της μόδας και της κλωστοϋφαντουργίας, έτσι ώστε να δεσμευτούν σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον, υπογράφοντας το Σύμφωνο Μόδας. Το Σύμφωνο Μόδας παρουσιάστηκε στους αρχηγούς κρατών στη σύνοδο κορυφής της G7 στο Μπιαρίτζ, τον Αύγουστο του 2019.
Πριν λίγες ημέρες, στις 25 Οκτωβρίου 2019, μια ακόμη σημαντική εταιρεία στον κόσμο της μόδας υπέγραψε το σύμφωνο και προσχώρησε στο συνασπισμό: το Group Calzedonia. Μαζί με άλλες 55 επιχειρήσεις (Chanel, Inditex, Adidas, H&M, Prada, κτλ), η Calzedonia Group θα βάλει τα δυνατά της για την παύση της υπερθέρμανσης του πλανήτη, την αποκατάσταση της βιοποικιλότητας και την προστασία των ωκεανών.
«Η βιωσιμότητα και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις ήταν πάντα σημαντικά ζητήματα για εμάς και τώρα η εστίασή μας πάνω τους θα είναι ακόμη πιο έντονη!», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Sandro Veronesi.
Η Calzedonia Group έχει ήδη βέβαια οικολογική δράση την οποία έδειχνε μέχρι τώρα με τα προγράμματα ανακύκλωσης των brands της, όπως το Recycling της Intimissimi και το Regeneration της Falconeri.