Η Barilla, η κορυφαία μάρκα ζυμαρικών στον κόσμο, εγκαινιάζει μια νέα διεθνή εκστρατεία επικοινωνίας με την υπογραφή της Publicis Ιταλίας. Η νέα καμπάνια θα είναι στον αέρα, από τις 21 Σεπτεμβρίου, σε 18 χώρες: Αυστρία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Καναδά, Κροατία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Σαουδική Αραβία, Μεξικό, Νορβηγία, Πολωνία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Σλοβενία, Ισπανία, και ΗΠΑ. Με τη νέα αυτή καμπάνια η Barilla ενδυναμώνει το μήνυμά της για τον ρόλο της στην καθημερινότητα των ανθρώπων, αλλά δίνει και ένα μήνυμα αισιοδοξίας για το μέλλον με την δική της ψήφο εμπιστοσύνης ότι όλα θα πάνε καλά.
Από τις 21 Σεπτεμβρίου η τηλεοπτική και digital καμπάνια θα είναι στον αέρα σε 18 χώρες
Τα γεγονότα των τελευταίων μηνών έχουν αλλάξει εντελώς τις συνήθειες των ανθρώπων. Το σπίτι έχει γίνει ο μοναδικός κόμβος πολλών δραστηριοτήτων που συνηθίζαμε να κάνουμε έξω. Συνεπώς, αυτό έχει μεταμορφώσει την οπτική πολλών πραγμάτων, αλλά ταυτόχρονα μας έχει επιτρέψει να ανακαλύψουμε εκ νέου τη χαρά του να καθόμαστε γύρω από το τραπέζι. Γι’ αυτό, οι βασικοί πρωταγωνιστές είναι τα τραπέζια από όλο τον κόσμο, που απεικονίζονται στην καθημερινότητά τους δηλαδή με τους ανθρώπους να τα χρησιμοποιούν για να εργαστούν με τους φορητούς υπολογιστές τους, να κάνουν τα σχολικά μαθήματά τους, να γυμναστούν ή ακόμα και ως μουσικά ντραμς. Όταν όμως μία πιατέλα ζυμαρικών μπαίνει στη σκηνή, το τραπέζι μετατρέπεται ξανά σε ένα φιλικό και ζεστό μέρος για την οικογένεια και τους φίλους. Γιατί “ 143 χρόνια τώρα, μοιραζόμαστε τις πιο αληθινές μας στιγμές γύρω από ένα τραπέζι.” όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται στο κλείσιμο της ταινίας.
Αυτό είναι το σκηνικό της νέας διεθνούς ταινίας που παράχθηκε από την BRW και γυρίστηκε μεταξύ Βουδαπέστης και Ρώμης από τον βραβευμένο διαφημιστικό σκηνοθέτη Reynald Gresset, γνωστό για τη στυλιστική του προσέγγιση, με προσοχή στην αισθητική και τη ζωντανή ένταση των εικόνων. Η δημιουργικότητα της ταινίας εμπλουτίζεται και μέσα από ένα υποβλητικό και συναισθηματικό κρεσέντο, που χαρακτηρίζεται από τις νότες του Beautiful That Way, το soundtrack της ταινίας του Roberto Benigni “La vita è bella”, υπογεγραμμένο από τον Nicola Piovani, για το οποίο τιμήθηκε με ένα από τα τρία Όσκαρ που κέρδισε η ταινία. Ένα διαχρονικό αριστούργημα που αντιπροσωπεύει την ομορφιά του ιταλικού πολιτισμού σε διεθνές επίπεδο. Ένας ύμνος στη ζωή, στην επανεκκίνηση και την ελπίδα που βρίσκει την πλήρη έκφραση μαζί με τις χαρακτηριστικές αξίες της μάρκας στην τελική σκηνή της διαφημιστικής ταινίας.
Η διαφημιστική ταινία, διαθέσιμη σε εκδοχές διάρκειας 10”, 15”, 30” και 60”, θα μεταδοθεί σε τηλεοπτικά κανάλια και ψηφιακά μέσα με πλάνα επικοινωνίας προσαρμοσμένα στην κάθε τοπική αγορά.
«Με αυτή την καμπάνια θέλουμε να βάλουμε την καθημερινότητα των τραπεζιών όλου του κόσμου στο επίκεντρο. Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο έχουν χρησιμοποιηθεί με τους πιο ποικίλους και ασυνήθιστους τρόπους, αλλά η στιγμή που μια πιατέλα ζυμαρικών έρχεται στο τραπέζι είναι εκείνη που συγκεντρώνει τα αγαπημένα μας πρόσωπα γύρω από αυτό και εκτιμούν εκ νέου την έννοια του “σπιτιού”. Είναι ένα μήνυμα ζεστασιάς και αισιοδοξίας για το μέλλον» – δήλωσε ο Gianluca Di Tondo, Chief Marketing Officer της Barilla.
«Κατά τη διάρκεια του lockdown η Barilla έχει γίνει για άλλη μια φορά το εμπορικό σήμα που αντιπροσωπεύει την Ιταλία και τις αξίες της, όχι μόνο στους Ιταλούς, αλλά και στο εξωτερικό. Είδαμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο να συγκεντρώνονται γύρω από ένα πιάτο ζυμαρικών και σήμερα σε αυτή τη νέα ταινία θέλαμε να θυμηθούμε πως τώρα περισσότερο από ποτέ η Barilla μπορεί να αποτελέσει έναν τρόπο να αισθανόμαστε σαν στο σπίτι μας. Ο ρόλος των ζυμαρικών γίνεται και πάλι κεντρικός, καθώς είναι ένα τρόφιμο ικανό να μας ικανοποιεί συναισθηματικά και να μας φέρει κοντά» – δήλωσε η Cristiana Boccassini, Chief Creative Officer της Publicis Italia.