Η UGG® καλωσορίζει τη χειμερινή σεζόν ντύνοντας με τη νέα της καμπάνια το attica στο City Link. Η πανέμορφη ηθοποιός και μοντέλο από τη Μεγάλη Βρετανία, Rosie Huntington-Whiteley, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια, προβάλλοντας το νέο εμβληματικό σχέδιο της αγαπημένης UGG®, την Classic ΙΙ.
Το νέο πρόσωπο της UGG® και πρώτη παγκόσμια πρέσβειρα του brand ποζάρει με θηλυκότητα και ξεχωριστό στυλ για το μεγαλύτερο επαναλανσάρισμα του brand που έχει πραγματοποιηθεί από την ίδρυσή του εδώ και 37 χρόνια. Μέσα από μία σειρά διαφορετικών στυλ -Slim, Street, Luxe και Short- το διάσημο μοντέλο αναδεικνύει το ξεχωριστό χαρακτήρα του νέου μοντέλου της πιο αγαπημένης και κλασσικής μπότας UGG® . Η ανανεωμένη Classic ΙΙ, με τη σόλα από Treadlite, που απορροφά τους κραδασμούς και το προστατευτικό υλικό Scotchgard, απωθεί λεκέδες και νερό, αποτελώντας τον καλύτερο σύμμαχο για τις πιο ενημερωμένες street style εμφανίσεις.
«Είναι μεγάλη τιμή για μένα να συνεργάζομαι με ένα παγκόσμιο brand που έχει αγαπηθεί τόσο όσο η UGG», έχει δηλώσει η Rosie Huntington-Whiteley. «Η ανεπιτήδευτη κομψότητα της Rosie σε συνδυασμό με την αγάπη της για την UGG την καθιστούν την ιδανικότερη πρέσβειρα, καθώς η αυτοπεποίθηση, το στυλ και ο προσιτός χαρακτήρας της αντικατοπτρίζουν με τον καλύτερο τρόπο τις αξίες του brand», δήλωσε ο Dave Powers, Πρόεδρος της Deckers Brands.
Ανακαλύψτε κι εσείς το μοναδικό στυλ της Classic ΙΙ και της Rosie Huntington – Whiteley στις βιτρίνες του πολυκαταστήματος attica.