Η αγαπημένη μάρκα στις μπάρες δημητριακών «Nature Valley» από την εταιρεία General Mills τον Ιούνιο του 2020 ανακοίνωσε μια πανευρωπαϊκή συνεργασία με τους αγώνες «Aphetor», μιας νέας ψηφιακού περιεχομένου αθλητικής εκδήλωσης για influencers και δημιουργούς περιεχομένου, ως μέρος της καινοτόμου στρατηγικής της και της ενασχόλησής της με τη Generation Z.
Ένα χρόνο μετά, 35 από τους καλύτερους influencers στον κόσμο, με αθροιστικά πάνω από 70 εκατομμύρια followers, θα συναντηθούν στην Ελλάδα στο νησί της Ρόδου για να αναμετρηθούν σε 6 απίστευτες δοκιμασίες από τις 11 έως τις 16 Ιουλίου.
Η «Nature Valley» συνεργάζεται με την «Aphetor» για να δώσει επιπλέον κίνητρο στους νέους να αξιοποιήσουν την ευρωπαϊκή καμπάνια της “Get out More”. Μαζί δημιούργησαν το «Nature Valley Splash and Dash», μια από τις βασικές δοκιμασίες του event. Επιπλέον, η «Nature Valley» και η «Aphetor» θα δημιουργήσουν ένα μοναδικό παιχνίδι A/R (επαυξημένης πραγματικότητας) στο Instagram, το οποίο θα επιτρέψει στους followers να αναμετρηθούν εικονικά με τους συμμετέχοντες influen cers και να κερδίσουν έπαθλα της «Nature Valley».
Ο συνιδρυτής της «Aphetor», Carsten Thode, δήλωσε: Η «Nature Valley» και η «Aphetor» μοιράζονται ένα καινοτόμο όραμα να είναι διαρκώς πρωτότυπες και πολιτιστικά συναφείς για να απευθυνθούν στην Generation Z. Το μοντέλο μας φ έρνει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο το κοινό παρακολουθεί αθλητικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο, με την «Aphetor» να προσφέρει τη δυνατότητα στους μεγαλύτερους influencers στον κόσμο να αποτυπώσουν και να μοιραστούν περιεχόμενο μέσα από τα προσωπικά τους κανάλια. Η Ρόδος θα προσφέρει ένα εντυπωσιακό περιβάλλον για την εκδήλωση «Aphetor Rising», και την ευκαιρία για τη «Nature Valley» να προσεγγίσει νέο κοινό.
Η εκδήλωση «Aphetor Rising» στη Ρόδο είναι οι δεύτεροι αγώνες «Aphetor», μετά από τη δοκιμαστική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Snowdonia της Ουαλίας τον Σεπτέμβριο του 2020 μεταξύ των lockdown λόγω του COVID-19. Σε όλες τις εκδηλώσεις της, η «Aphetor» θέτει σε εφαρμογή αυστηρά πρωτόκολλα για τον COVID-19 και η ασφάλεια των αθλητών και του προσωπικού είναι υψίστης σημασίας. Τρεις περαιτέρω εκδηλώσεις «Aphetor» προγραμματίζονται πριν από το τέλος του 2022.
Ανάμεσα στους 35 influencers θα βρίσκεται και ο Έλληνας YouTuber Πάνος Ευταξίας. Το κανάλι του, PanosDentGames, έχει πάνω απο 650 χιλιάδες subscribers.
PanosDentGames channel: youtube.com/c/PanosDentGames