- Το 41% των γονέων αναφέρουν ότι χρειάζονται έμπνευση για να αναζωπυρώσουν τη φαντασία τους, καθώς έχουν “ξεχάσει” πώς να παίζουν.
- Η καμπάνια «Η Χαρά του Παιχνιδιού» της Disney συνδυάζει 100 χρόνια αφήγησης ιστοριών με συμβουλές από κορυφαίους ειδικούς, για να δείξει στις οικογένειες πώς να ανακαλύψουν ξανά τη χαμένη χαρά του ευφάνταστου παιχνιδιού.
Με έναν στους τρεις γονείς να δηλώνει ότι δεν έχει την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να σκέφτεται δημιουργικά στο παιχνίδι, η Disney παρέχει έναν νέο, διαδικτυακό οδηγό, ο οποίος προσφέρει συμβουλές και διασκεδαστικά παιχνίδια για να εμπνεύσει τις οικογένειες να περνούν περισσότερο χρόνο παίζοντας μαζί: http://www.disneythegiftofplay.gr/
Εμπνευστείτε και ζήστε τη χαρά του παιχνιδιού παρέα με την Disney! – YouTube
Η Disney φέρνει μαζί το Ινστιτούτο Φαντασίας (Imagination Institute), συμβούλους σε θέματα γονέων και θεατρικούς σκηνοθέτες και λανσάρει την καμπάνια «Η Χαρά του Παιχνιδιού». Μια νέα παγκόσμια δράση, που αποτυπώνει την 100ετή σχεδόν κληρονομιά της Disney πάνω στη δημιουργική αφήγηση παραμυθιών, ώστε να ενθαρρύνει ενήλικες και παιδιά να απολαμβάνουν περισσότερο χρόνο παιχνιδιού μαζί, γεμάτο φαντασία και δημιουργικότητα.
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Disney, το κοινό παιχνίδι απουσιάζει σε μεγάλο βαθμό από τη σύγχρονη οικογένεια, με δύο στους πέντε (41%) γονείς να αποκαλύπτουν ότι έχουν «ξεχάσει» πώς να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους κατά την ώρα του παιχνιδιού. Η καμπάνια «Η Χαρά του Παιχνιδιού» της Disney έρχεται να απαντήσει σε αυτή την πρόκληση και προσφέρει μια σειρά δημιουργικών δραστηριοτήτων και προτάσεων παιχνιδιών, εμπνευσμένα από τις αγαπημένες ιστορίες και τους χαρακτήρες της Disney, της Pixar, του Star Wars™ και της Marvel, για να δείξει πώς η δημιουργικότητα, η εφευρετικότητα και η συντροφικότητα μπορούν να βοηθήσουν στην αναζωπύρωση της φαντασίας.
Πιο συγκεκριμένα, 5.000 ενήλικες σε όλη την Ευρώπη – με παιδιά κάτω των 12 ετών – κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τις σκέψεις και τις συμπεριφορές τους γύρω από το παιχνίδι. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, ενώ το 76% των γονιών αναγνωρίζει τη σημασία του παιχνιδιού για την ανάπτυξη του παιδιού, σχεδόν ένας στους τρεις (34%) υποστηρίζει ότι η οικογενειακή ζωή είναι πολύ «φορτωμένη» και το 35% αισθάνεται ότι δεν έχει τον απαιτούμενο χρόνο για να συμμετάσχει στο κοινό παιχνίδι.
Επιπλέον, ενώ τρεις στους τέσσερις γονείς παραδέχονται ότι τα παιδιά τους είναι πιο χαρούμενα όταν παίζουν όλοι μαζί, σχεδόν δύο στους πέντε (38%) απάντησαν ότι αισθάνονται πως δεν έχουν έμπνευση και είναι χαμένοι όταν πρόκειται να σχεδιάσουν τρόπους παιχνιδιού. Συνέπεια αυτού, ο ένας στους τέσσερις δυσκολεύεται να βρει τους πόρους που θα μπορούσαν να τον βοηθήσουν.
Για να ενισχύσει την αναζωπύρωση της φαντασίας του κόσμου, η Disney δημιούργησε τον οδηγό «η Χαρά του Παιχνιδιού» που περιλαμβάνει συμβουλές και μια σειρά από θεματικά σενάρια εμπνευσμένα από τις ιστορίες και τους χαρακτήρες της Disney, Pixar, Star Wars™ και Marvel. O εν λόγω οδηγός δημιουργήθηκε σε συνεργασία με ειδικούς συμβούλους γονέων και θεατρικούς σκηνοθέτες. Στόχος του είναι να εμπνεύσει ενήλικες και παιδιά να αξιοποιούν το δικό τους περιβάλλον και τις ιστορίες της Disney ώστε να τονώσουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και κυρίως τη διασκέδαση, παίζοντας ομαδικά.
Εκπρόσωπος του Ινστιτούτου Φαντασίας δήλωσε: «Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το παιχνίδι και η φαντασία πάνε μαζί, γι’ αυτό είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Disney για την καμπάνια «Η Χαρά του Παιχνιδιού», συμβάλλοντας στην έμπνευση και την ανάδειξη της σημασίας του κοινού παιχνιδιού με φαντασία, μέσα από τις ιστορίες και τους χαρακτήρες της Disney. Είμαστε αφοσιωμένοι στο να βοηθήσουμε τους νέους, αλλά και τους ενήλικες, να αναπτύξουν περαιτέρω τις ικανότητές τους να δημιουργούν, να εφευρίσκουν και να πιστεύουν ότι είναι απαραίτητο να βρίσκουμε χρόνο για να βάζουμε τη φαντασία μας να δουλέψει. Ένας από τους καλύτερους και ευκολότερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι μέσω της διασκέδασης, απλά παίζοντας».
Η Sarah Fox, Αντιπρόεδρος Μarketing και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, Games & Publishing EMEA, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι το κοινό παιχνίδι μεταξύ ενηλίκων και παιδιών μπορεί να είναι μια πραγματικά ξεχωριστή εμπειρία και θέλουμε να στηρίξουμε τις οικογένειες μέσω της καμπάνιας «Η Χαρά του Παιχνιδιού» της Disney. Ελπίζουμε ότι μέσω αυτής της καμπάνιας, οι χαρακτήρες και οι ιστορίες μας μπορούν να εμπνεύσουν γονείς και φροντιστές, φέρνοντας μαγεία και δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες μέσα από το παιχνίδι».
Μαζί με τον οδηγό «η Χαρά του Παιχνιδιού», η Disney κυκλοφόρησε στο κανάλι της στο Youtube διασκεδαστικά βίντεο αφιερωμένα σε οικογένειες που θέλουν να απολαύσουν πιο ευφάνταστο χρόνο παιχνιδιού μαζί.
Στην Ελλάδα, τα υποστηρικτικά προϊόντα της Disney, της Pixar, του Star Wars™ και της Marvel που περιλαμβάνονται στον οδηγό είναι διαθέσιμα για αγορά από τα καταστήματα Public, τα Παιχνίδια Μουστάκας και άλλους κορυφαίους λιανοπωλητές παιχνιδιών.