H Calzedonia ανακοινώνει με υπερηφάνεια την τρίτη στη σειρά συνεργασία της με τη διεθνή superstar Julia Roberts για το τηλεοπτικό διαφημιστικό του brand. Στο τελευταίο spot την είδαμε να φεύγει από το κατάστημα με τσάντες στα χέρια. Τώρα, επιστρέφει πάλι στο κατάστημα. Cool, γεμάτη χαρά και με διάθεση να ανακαλύψει τη νέα συλλογή μόδας.
Tα γυρίσματα έγιναν στο Λος Άντζελες υπό τη σκηνοθετική ματιά του Grant Heslov (Nικητής Βραβείου Oscar Για τη ταινία Argo). Το TV spot έχει τη λογική σίκουελ σε σχέση με το τελευταίο διαφημιστικό του brand κι έρχεται να ενισχύσει τη σχέση της Robert’s με την Calzedonia. To νέο spot διαθέτει ένα ελαφρύ και χιουμοριστικό storytelling, εστιάζοντας στην επιστροφή του καλσόν ως must -have αξεσουάρ για κάθε γυναίκα.
Η Julia Roberts είναι πραγματικά η τέλεια πρέσβειρα για την Calzedonia. Διαχρονικό icon, η φήμη της είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη κι επιδεικνύει ένα προφίλ γενικής εκτίμησης. Ενσαρκώνει ιδανικά το πνεύμα και τις αξίες που οι γυναίκες αποδίδουν στο brand: στυλ, θετικότητα, ενέργεια.
Η Calzedonia ιδρύθηκε στη Βερόνα το 1986 και οι συλλογές της αποτέλεσαν ορόσημο για τις τάσεις στο Legwear και το Beachwear, για όλη την οικογένεια, συνδυάζοντας την ποιότητα με το στυλ και τις προσιτές τιμές. Το 2017 σηματοδοτεί την είσοδο του brand στις αμερικάνικες και κινεζικές αγορές, ένα χρονικό σημείο έντονης ανάπτυξης και ενθουσιασμού που ενισχύεται και από το νέο αυτό διαφημιστικό το οποίο εστιάζει στις fashion συλλογές legwear της Calzedonia.
Η εκπληκτική προσοχή που δίνει η Calzedonia στις λεπτομέρειες και οι μοδάτες τάσεις της έχουν καταστήσει τα καλσόν ένα απαραίτητο αξεσουάρ για κάθε γυναίκα, κάθε σεζόν αφού μπορεί να ακολουθεί την μόδα χωρίς να θυσιάζει την ποιότητα. Η Calzedonia είναι ο τελικός προορισμός όπου κάθε γυναίκα μπορεί να προσφέρει στον εαυτό της όσα χρειάζεται και να γιορτάσει τη θηλυκότητά της ενώ κάνει shopping για εκείνα τα βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας της στα οποία μπορεί πάντα να βασίζεται.