Ο 18χρονος πλέον γιος του Ντέιβιντ και της Βικτόρια Μπέκαμ, ο Ρομέο, έχει κατορθώσει να τραβήξει τα βλέμματα με την εμφάνισή του. Η ομοιότητα με τη μητέρα του είναι εντυπωσιακή. Η σύγκριση ανάμεσα στη Βικτόρια και τον γιο της είναι αναπόφευκτη, ιδιαίτερα από τότε που εκείνος αποφάσισε να ακολουθήσει τα χνάρια της και να ασχοληθεί με το χώρο της μόδα, δείχνοντας ενδιαφέρον για το μόντελινγκ.
Ο νεαρός Μπέκαμ μάλιστα πρωταγωνιστεί για πρώτη φορά στο εξώφυλλο περιοδικού, στο ειδικό τεύχος του L’Uomo Vogue, The Generation Issue. Με ζακέτα μεγάλου μεγέθους, παντελόνι και μπότες για το εξώφυλλο, ο Ρομέο Μπέκαμ φωτογραφήθηκε από τους Mert Alas και Marcus Piggott. Στις εσωτερικές σελίδες του περιοδικού παρουσιάζεται με διαφορετικές μοντέρνες ενδυματολογικές προτάσεις.
Τα πρώτα βήματα του Ρομέο στο χώρο της μόδας
Το περιοδικό δημοσίευσε μάλιστα και βίντεο από τη φωτογράφιση του δευτερότοκου γιου της σχεδιάστριας μόδας, πρώην μέλος των Spice Girls και του θρύλου του βρετανικού ποδοσφαίρου. Ο Ρομέο Μπέκαμ έκανε τα πρώτα του βήματα στο χώρο της μόδας σε ηλικία 10 ετών. Το ντεμπούτο του έγινε ως το πρόσωπο του οίκου Burberry το 2013. Η συνεργασία του με το γνωστό brand συνεχίστηκε. Πρωταγωνίστησε σε βίντεο διάρκειας τεσσάρων λεπτών, το 2014 σε ηλικία 12 ετών για την πρώτη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Burberry. Ο Ρομέο έχει αναρτήσει την πρώτη φωτογράφισή του για εξώφυλλο περιοδικού στον λογαριασμό του στο Instagram. Ο ίδιος δηλώνει ενθουσιασμένος.
Η Ελένη Σαραντάκη είναι δημοσιογράφος και εκπαιδευτικός με πολυετή εμπειρία στο χώρο του τεχνολογικού και τουριστικού ρεπορτάζ. Έχει συνεργαστεί με ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ως αρθρογράφος, ενώ σήμερα είναι αρχισυντάκτρια του περιοδικού της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Greek Hotelier και editor στο τεχνολογικό site Digital Life.